rzadziej kapitałowych

Magazine
Go Back   Komputer Juice > Sprzęt komputerowy > Laptopy, Telefony i Akcesoria

Register

HP vs Lenovo? Help please!

Reply

Narzędzia wątku
Old 1 kwietnia 2008, 23:36
Członek grupy

Default HP vs Lenovo? Help please!

Chcę kupić laptopa do działania jako powrót do mojej strony głównej komputera. Przede wszystkim, aby pomóc chronić się przed brązowy out jak się wkrótce być oparte na Filipinach. Muszę coś bardzo niezawodny i szybki. Nie mam gry, ale nie o giełdach towarowych stąd wymóg prędkości.

Słyszałem dobre rzeczy o Lenovo i wiem, że HP mają back-up service second to none (z mojego doświadczenia).
Jednakże, Lenovo wyglądają bardzo solidnie wykonane i bili rękami HP dół cenowo tutaj w Omanie. Również HP tylko wydaje się, że Vista w ofercie tutaj, a ja jestem przyzwyczajony do XP Prof Moja znajomość comps jest taka, że ja może coś krok uboczne, takie jak Vista jak nie mam doświadczenia w jej stosowaniu. Starych "Nie podoba mi się jak nigdy nie miałem, że to zespół! Zawsze mogę zostać przekształcone jednak.

Czy wszyscy członkowie Forum, którzy mogą uprzejmie mi doradzić, co należy zrobić, proszę o wybór? Czy jest jeszcze lepszym wyborem innego zrobić to, co mam zrobić? To jest uczciwe inwestycje dla mnie tak chcę zrobić to dobrze po raz pierwszy, jeśli mogę!

Dziękuję z góry w oczekiwaniu na jedną lub dwie odpowiedzi.

Z pozdrowieniami.
John
Old 2 kwietnia 2008, 01:20
Grupa dawcy

Nie masz pewności, Lenovo, nigdy nie miał żadnego doświadczenia z jednym z nich. Zawsze miałem dobre rzeczy do powiedzenia na temat maszyn firmy Acer. Mój brat jego Afryka na 2 lata, a nawet ze wszystkimi, że pył kopiąc wokół, wciąż używa go teraz bez problemów. Dość mocny niewiele rzeczy moim zdaniem!
Old 2 kwietnia 2008, 02:16
Administrator Group

Lenovo kupił IBM, Lenovo wszystkie maszyny są w zasadzie zaprojektowane i wykonane przez byłych pracowników IBM.

Są to dobre kit, górnym.

My System: Hybr! D

Procesor (y):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz