mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

HTC Touch / Sprint

Reply

Thread Tools
Old 25 oktober 2008, 15:07
Medlem Gruppen

Default HTC Touch / Sprint

Er der en måde at fjerne Operaminy fra min telefon?
Billeder, der kommer igennem er fordrejet, og jeg perfer IE over det.

Mange tak

Old 4 november 2008, 15:52
Medlem Gruppen

Default HTC Touch / Sprint

Citat:
Oprindeligt Indsendt af mpenney View Post
Er der en måde at fjerne Operaminy fra min telefon?
Billeder, der kommer igennem er fordrejet, og jeg perfer IE over det.

Mange tak

Var ikke sikker på, hvordan du redigerer den originale besked;

Jeg har Opera Mini & IE på min telefon, når jeg har opgraderet til Windows 7, jeg tror, at det var den version, jeg finder OM at være langsommere end IE, og jeg kan se billeder bedre med IE.

Er der nogen, der ved, hvordan man kan afinstallere programmet?

Mange tak på forhånd,

MPenney
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
IPod Touch evilfantasy Lyd, højtalere og MP3-afspillere 1 27 oktober 2009 16:32
Windows 7 kun touch?!?! 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-operativsystemer 6 12 oktober 2008 09:53
Sprint Pantech PX500 låse op min Dell Latitude 630, men ikke min Toshiba rmartin158 Networking, Modemer & VoIP 4 2 april 2008 23:23
Dell Latitude 630 låse op med mine Sprint Pantech px500 mobile card rmartin158 Laptops, Mobiles & PDA'er 3 27 januar 2008 16:53
Min Touch Pad er blevet deaktiveret alf314888 Laptops, Mobiles & PDA'er 1 19 januar 2008 14:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.