vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

HTC Touch / Sprint

Reply

Thread Tools
Old 25 lokakuu 2008, 15:07
Jäsen

Default HTC Touch / Sprint

Onko tapa poistaa Operaminy minun puhelinta?
Kuvat, jotka ovat kautta on vääristynyt ja olen perfer IE yli sen.

Paljon kiitoksia

Old 4 marraskuu 2008, 15:52
Jäsen

Default HTC Touch / Sprint

Quote:
Originally Posted by mpenney View Post
Onko tapa poistaa Operaminy minun puhelinta?
Kuvat, jotka ovat kautta on vääristynyt ja olen perfer IE yli sen.

Paljon kiitoksia

Ei ollut varma, miten voit muokata alkuperäisen viestin;

Minulla on Opera Mini & IE puhelimeen, kun olen päivittänyt Windows 7 olen sitä mieltä, että oli versio, minusta OM olevan hitaampaa kuin IE ja voin katsella kuvia paremmin IE: ssä.

Onko kukaan tiedä, miten poistaa ohjelman?

Monet kiitokset etukäteen,

MPenney
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
IPod Touch evilfantasy Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 1 27 lokakuu 2009 16:32
Windows 7 ainoastaan touch?!?! 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-käyttöjärjestelmät 6 12. lokakuu 2008 09:53
Sprint Pantech PX500 lukot jopa minun Dell Latitude 630, mutta ei minun Toshiba rmartin158 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 4 2. Huhtikuu 2008 23:23
Dell Latitude 630 lukot kanssa minun Sprint Pantech px500 mobiili-kortti rmartin158 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 3 27th Jan 2008 16:53
Oma Touch Pad on poistettu alf314888 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 19th Jan 2008 14:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.