![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Onko tapa poistaa Operaminy minun puhelinta? Kuvat, jotka ovat kautta on vääristynyt ja olen perfer IE yli sen. Paljon kiitoksia |
|
| |||
| |||
| Quote:
Ei ollut varma, miten voit muokata alkuperäisen viestin; Minulla on Opera Mini & IE puhelimeen, kun olen päivittänyt Windows 7 olen sitä mieltä, että oli versio, minusta OM olevan hitaampaa kuin IE ja voin katsella kuvia paremmin IE: ssä. Onko kukaan tiedä, miten poistaa ohjelman? Monet kiitokset etukäteen, MPenney |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| IPod Touch | evilfantasy | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 27 lokakuu 2009 16:32 |
| Windows 7 ainoastaan touch?!?! | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-käyttöjärjestelmät | 6 | 12. lokakuu 2008 09:53 |
| Sprint Pantech PX500 lukot jopa minun Dell Latitude 630, mutta ei minun Toshiba | rmartin158 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 4 | 2. Huhtikuu 2008 23:23 |
| Dell Latitude 630 lukot kanssa minun Sprint Pantech px500 mobiili-kortti | rmartin158 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 27th Jan 2008 16:53 |
| Oma Touch Pad on poistettu | alf314888 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 19th Jan 2008 14:31 |
| Thread Tools | |
| |