mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

HTC Touch / Sprint

Reply

Thread Tools
Old 25 oktober 2008, 15:07
Medlem Group

Default HTC Touch / Sprint

Er det en måte å fjerne Operaminy fra min telefon?
Bilder som kommer gjennom, er forvrengt og jeg perfer IE over det.

Mange takk

Old 4de Nov 2008, 15:52
Medlem Group

Default HTC Touch / Sprint

Sitat:
Originally Posted by mpenney View Post
Er det en måte å fjerne Operaminy fra min telefon?
Bilder som kommer gjennom, er forvrengt og jeg perfer IE over det.

Mange takk

Var ikke sikker på hvordan du kan redigere den opprinnelige meldingen;

Jeg har Opera Mini & IE på telefonen når jeg oppgraderte til Windows 7, tror jeg det var den versjonen jeg finne OM gå saktere enn IE og jeg kan se bildene bedre med IE.

Vet noen hvordan du avinstallerer programmet?

Mange takk på forhånd

MPenney
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
IPod Touch evilfantasy Lyd, høyttalere og MP3-spillere 1 27 oktober 2009 16:32
Windows 7 bare touch?? 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-operativsystemer 6 12 oktober 2008 09:53
Sprint Pantech PX500 låser opp min Dell Latitude 630, men ikke min Toshiba rmartin158 Nettverk, modem og VoIP 4 2 april 2008 23:23
Dell Latitude 630 låses opp med min Sprint Pantech px500 mobil-kortet rmartin158 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 3 27 januar 2008 16:53
Min Touch Pad er deaktivert alf314888 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 19 januar 2008 14:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.