mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer

Register

HTC Touch / Sprint

Reply

Thread Tools
Old 25 oktober 2008, 15:07
Ledamot Gruppen

Default HTC Touch / Sprint

Finns det något sätt att ta bort Operaminy från min telefon?
Bilder som kommer genom snedvrids och jag perfer IE över den.

Många Tack

Old 4 November 2008, 15:52
Ledamot Gruppen

Default HTC Touch / Sprint

Citat:
Ursprungligen postat av mpenney View Post
Finns det något sätt att ta bort Operaminy från min telefon?
Bilder som kommer genom snedvrids och jag perfer IE över den.

Många Tack

Var inte säker på hur man kan redigera det ursprungliga meddelandet;

Jag har Opera Mini & IE på min telefon när jag uppgraderade till Windows 7, jag tror det var den versionen, jag tycker OM att vara långsammare än IE och jag kan visa bilder bättre med IE.

Finns det någon som vet hur man avinstallerar programmet?

Stort tack på förhand

MPenney
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
IPod Touch evilfantasy Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 1 27 Oktober 2009 16:32
Windows 7 bara touch?? 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-operativsystem 6 12 oktober 2008 09:53
Sprint Pantech PX500 låser upp min Dell Latitude 630, men inte min Toshiba rmartin158 Nätverk, Modem & VoIP 4 2 april 2008 23:23
Dell Latitude 630 lås upp med min Sprint Pantech px500 mobil kortet rmartin158 Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 3 27 januari 2008 16:53
Min Touch Pad har avaktiverats alf314888 Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 1 19 januari 2008 14:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.