![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg køber denne bærbar Beskrivelse: Pioneer DreamBook Performa 15.4 "- Intel Core 2 Duo 2.0 GHz Processor P7350 64 bit 3M Cache 1066Mhz, 15.4" Widescreen WXGA, ATI Radeon HD 3470 256MB grafikkort, 2 GB (2 x 1 GB) 667 MHz DDR2 RAM, 160GB harddisk, DVD-/ + RW Dual Layer Drive, Bluetooth-modul, 1,3 mio Pixel Indbygget, Intel WiFi Link 5100, Finger Print Reader, Windows Vista Home Premium, 1 Year On-Site afhentning og Retur garanti. Jeg vil gerne vide, tror du, at denne laptop vil håndtere spiller de spil som Crysis, COD 4, Assassins Creed etc jeg mener de høje kræves grafik osv. game? Fortæl mig hvad du synes om specs osv. Takket Hitman0042 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| shoul være i stand til at køre dem netop dont forventer at spille på høje indstillinger eller noget
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| +1
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Forsøg på at få spillet på laptops er altid en dårlig idé. Du betaler mere end en tilsvarende skrivebordet, kan du ende med en dårligere maskine, og hele punkt af en bærbar computer (portability) er skudt, fordi du har at holde det tilsluttet, og den er tung. Med det sagt, at det ikke vil klare det på andet end lav og det er en strækning. Bare få en Netbook og en regelmæssig desktop pc, hvis du vil gøre gaming.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| og jeg dont ønsker at gøre en hel bunke af spil. Jeg har en PS3. Men det grafikkort understøtter Direct X 10, når de fleste spil kræver kun 9. Hvordan vil det ikke spille? Sin fulde HD og alle dens et nyt grafikkort? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ny betyder ikke god. Der er 100's af GFX kort og de har alle forskellige specs.
Også bærbare computere typisk har skåret ned specs til at reducere varme, støj, spare på strømmen og omkostninger. Så en toppen af rækken desktop kortet vil max ud af spil, men en toppen af rækken bærbar kort vil ikke fordi dens resultater er blevet skåret ned. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| den 3470 gfx kortet er ikke så god, og er fuld HD ikke rearly betyde meget, det betyder blot, hvad beslutning computeren kan gøre, er det ikke virkning ydeevne på alle bliver fuld HD |
|
| |||
| |||
| im shure de 3470 er bedre end min x1050 og jeg kan spille Crysis på alle lavt på at men stadig sin ikke så godt 100% agreeded med thingie |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Også, hvis du spiller i HD eller i en høj opløsning, spillene rent faktisk vil blive værre, end hvis de spiller på en lavere opløsning og vil kræve lavere i spillets indstillinger.
| |||
| |||
| yer men at grafikkortet er godt dont du regne? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Et spørgsmål om min bærbar??? | hitman0042 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 6 | 21. nov 2008 13:36 |
| Laptop Vista / XP spørgsmål | leland16 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 7 | 21. apr 2008 08:04 |
| Laptop Spørgsmål | Demtschuk | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 6 marts 2008 19:47 |
| Lige et hurtigt spørgsmål om mit Laptop .. | sammcxo | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 31 januar 2008 09:27 |
| Vista Desktop Spørgsmål om HP Laptop | JennB213 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 7 januar 2008 11:00 |
| Thread Tools | |
| |