![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kjøper denne bærbar PC Beskrivelse: Pioneer DreamBook Performa 15,4 "- Intel Core 2 Duo 2,0 GHz prosessor P7350 64 bit 3M 1066Mhz Cache, 15.4" Widescreen WXGA, ATI Radeon HD 3470 256MB grafikk kort, 2GB (2 1 GB) x 667MHz DDR2 RAM, 160GB harddisk, DVD-/ + RW Dual Layer Drive, Bluetooth-modul, 1.3M Pixel Innebygd, Intel WiFi Link 5100, fingeravtrykksleser, Windows Vista Home Premium, 1 år på stedet Pickup and Return garanti. Jeg vil vite tror du bærbar PC vil takle å spille disse spillene som Crysis, COD 4, Assassins Creed osv. Jeg mener de høye kreves grafikk osv. spillet? Fortell meg hva du tenker på spesifikasjoner osv. Takk Hitman0042 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| shoul kunne kjøre dem bare ikke forvente å spille på høye innstillinger eller noe
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| +1
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Forsøker å spill på bærbare PC-er alltid en dårlig idé. Du betaler mer enn en tilsvarende stasjonær, du ende opp med en dårligere maskin, og hele poenget med en laptop (portabilitet) er skutt fordi du må holde den plugget i, og den er tung. Med det sa at det ikke vil håndtere den på noe annet enn lav og det er en strekk. Bare få en netbook og en vanlig stasjonær PC hvis du vil gjøre gaming.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| frisk jeg ikke ønsker å gjøre en hel haug med spill. Jeg har en PS3. Men at grafikkortet støtter Direct X 10 når de fleste spill kun krever 9. Hvordan vil det ikke spille? Its full HD og alt dens en ny grafikk-kort? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nye betyr ikke bra. Det er 100's of GFX kort og alle har forskjellige spesifikasjoner.
Også bærbare vanligvis har kuttet ned specs å redusere varme, støy, spare strøm og kostnader. Så en topp i fjellkjeden stasjonære kortet vil maks ut spill, men en topp på området laptop-kortet vil ikke fordi resultatene blir kuttet tilbake. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| i 3470 gfx kortet er ikke så flink, og er full HD ikke rearly betyr mye, det bare betyr hva oppløsningen datamaskinen kan gjøre, betyr det ikke effekt ytelse i det hele tatt å bli full HD |
|
| |||
| |||
| im shure i 3470 er bedre enn min x1050 og jeg kan spille crysis på alle lav på at men fortsatt its not that good 100% agreeded med thingie |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Også hvis du spiller i HD eller med en høy oppløsning, vil spillene faktisk være verre enn om du spiller med en lavere oppløsning og vil kreve lavere i spillet innstillinger.
| |||
| |||
| yer men at grafikkortet er godt dont du regner? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Et spørsmål om min laptop?? | hitman0042 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 6 | 21 nov 2008 13:36 |
| Laptop Vista / XP spørsmålet | leland16 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 7 | 21 april 2008 08:04 |
| Laptop Spørsmål | Demtschuk | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 6 mars 2008 19:47 |
| Bare et raskt spørsmål om min laptop .. | sammcxo | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 31 januar 2008 09:27 |
| Vista Desktop Spørsmål på HP Laptop | JennB213 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 7 januar 2008 11:00 |
| Thread Tools | |
| |