![]() |
|
| |||
| |||
| Jag köper denna laptop Beskrivning: Pioneer DreamBook Performa 15.4 "- Intel Core 2 Duo 2,0 GHz processor P7350 64 bitars 3M Cache 1066MHz, 15,4" Widescreen WXGA, ATI Radeon HD 3470 256MB grafikkort, 2 GB (2 x 1 GB) 667 MHz DDR2 RAM, 160GB hårddisk, DVD-/ + RW Dual Layer Drive, Bluetooth Module, 1.3M Pixel Inbyggd, Intel WiFi Link 5100, fingeravtryck Reader, Windows Vista Home Premium, 1 Year On-Site Pickup och Tilbaka garanti. Jag vill veta tror du att denna laptop hanterar spela dessa spel gillar Häxkungens, COD 4, Assassins Creed etc menar jag de höga krävs grafik etc spelet? Berätta vad du tycker om specs osv Tack Hitman0042 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ska vara att kunna köra dem just dont räknar med att spela på höga inställningar eller något
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| +1
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Försök att spel på bärbara datorer är alltid en dålig idé. Du betalar mer än en motsvarande skrivbordet du hamna i en sämre maskin, och hela punkt i en laptop (överförbarheten) är skjuten, eftersom du måste hålla den inkopplad och det är tungt. Med det sagt kommer det inte att hantera det på något annat än låg och det är en sträcka. Bara få en netbook och en vanlig desktop PC om du vill göra spel.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| och jag dont vill göra en hel skock av spel. Jag har en PS3. Men det grafikkortet stödjer Direct X 10 då de flesta spel kräver bara 9. Hur kommer det inte att spela? Dess full HD och alla dess ett nytt grafikkort? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ny betyder inte bra. Det finns 100's of GFX kort och de har alla olika specifikationer.
Även bärbara datorer har normalt minska specs att minska värme, buller, spara energi och kostnader. Så en början av en rad skrivbordet kortet max ur spel, men en början av en rad laptop kortet inte eftersom dess prestanda är skärs ned. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| den 3470 Gfx kort är inte så bra, och att full HD inte bittida betyda mycket, det betyder bara vilken upplösning datorn kan göra, inte effekt resultat alls är full HD |
|
| |||
| |||
| im Shure den 3470 är bättre än min x1050 och jag kan spela Häxkungens om alla låg på den men ändå är det inte så bra 100% agreeded med thingie |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Även om du spelar i HD eller i en hög upplösning, spel verkligen kommer att bli sämre än om att spela på en lägre upplösning och kommer att kräva lägre i spelinställningar.
| |||
| |||
| yer men att grafikkortet är bra dont du? |