mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Jeg tror, min laptop batteri er skruet

Reply

Thread Tools
Old 29 februar 2008, 09:04
Donor-Gruppen

Default Jeg tror, min laptop batteri er skruet

Min laptop er en 8 måneder gammel Asus FSV3. Det var fint i sidste uge, men i de sidste par dage batteriet ikke har været opladning og siger 0% konstant. Jeg initally troede måske ville det være noget, jeg opdateret Jeg har ikke tilføjet nogen ny hardware nylig blot et par af software downloads. Derfor har jeg forsøgt at bruge systemet gendanne, men dette ikke virker, det genstartet laptop og sagde Windows Gendannelse mislykkedes ....

Også et par gange for nylig, da jeg er begyndt på den bærbare computer, den er kommet op med sort skærm siger Windows ikke starte, og med de to muligheder Start Windows Normalt eller reparation af et eller andet. Ville dette være knyttet til det?

Det siger på den bærbare computer garantiperioden er op til 24 måneder, så vil du anbefale jeg lige få et nyt batteri? Mine forældre købte det online for mig og har holdt modtagelse. Så ville jeg bare brug for at ringe til dem og bede om et nyt batteri eller hvad? Beklager bare aldrig sendt tilbage / haft problemer med ting jeg har købt online før.

Jeg har ikke regelmæssig netadgang, så jeg vil ikke være online igen før mandag, men alle tanker ville være dejligt.

Meget værdsat,

HG

Make Poverty History

Retfærdighed for de 96 <- Tag et kig

Mit system: HistoryGirls Self Build!

Processor (s):
AMD Phenom X3 II 720
Bundkort:
Gigabyte MA770-UD3
RAM Hukommelse:
4GB Ballistix
Grafikkort (r):
Radeon HD 4850 512MB
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
1TB Western Digital
Optisk drev (r):
DVD-ROM/CD RW + DVD-RW LightScribe
Sag / PSU:
Coolermaster Elite 330/450W PSU
Køling:
Stock
Network / Internet:
Ethernet
Monitor (s):
20 "Acer
Operating System (s):
Vista HP med opgradering til W7
Old 29 februar 2008, 11:02
Donor-Gruppen

tænder computeren er tilsluttet elnettet, og derefter tage Nettilslutning ud

hvis den bærbare computer slukkes batteriet sin skruet

vil du køre det på batteriet ofte? jeg aldrig har jeg kun bruge nettet, og at selv dræber batteriet

komme i kontakt med sælgeren, hvis dets i garantiperioden de bør reparation mv

Mit system: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Bundkort:
Winfast 6600
RAM Hukommelse:
3 GB
Grafikkort (r):
MSI 8600GT
Lydkort:
nogle billige dx9 5.1
Harddisk (e):
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 3 marts 2008, 05:16
Donor-Gruppen

Tak for svaret. Men det ikke længere synes at være et problem, jeg brugte lørdag aften efter arbejde, og det virkede fint og har været siden. Da det nu siger, at batteriet er fuldt opladet, så jeg er ikke helt sikker på, hvad der foregik. Måske netop er en smerte i nakken i et stykke tid, som laptops / pc'er kan være.

Jeg er ikke ofte køre det ud batteriet lejlighedsvis, men 99% af den tid, jeg har det tilsluttet elnettet.

Make Poverty History

Retfærdighed for de 96 <- Tag et kig
Old 3 marts 2008, 06:07
Donor-Gruppen

aye jeg anbefale dig lejlighedsvis køre det ud for batteri lige til at holde den i live

en eller to gange om ugen køre ham flade så være ok

Old 4 marts 2008, 13:51
Donor-Gruppen

Davey god rådgiver, og jeg vil købe et nyt batteri som reservedele, da dette er, hvordan mit batteri begyndt handler før det er helt holdt op med at virke jeg nu køre min laptop af hovedbrandledninger 24 / 7 på grund af tomme lommer og det isnt gør min laptop anygood
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Laptop slukker med batteri i muzna Laptops, Mobiles & PDA'er 2 27th May 2009 11:34
Laptop Batteri ikke genkendt. SlapnutSkits Laptops, Mobiles & PDA'er 1 29. sep 2008 05:36
Laptop batteri ..... ikke oplade dfr200764 Laptops, Mobiles & PDA'er 10 18. sep 2008 10:44
Laptop Batteri Deaktiver vk3fcll Laptops, Mobiles & PDA'er 5 21. jan 2008 07:00
Laptop batteri mrdaveyk Laptops, Mobiles & PDA'er 2 25 november 2007 16:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.