vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Luulen, että kannettavan tietokoneen akku on ruuvattu

Reply

Thread Tools
Old 29 helmikuu 2008, 09:04
Rahoittajien ryhmän

Default Luulen, että kannettavan tietokoneen akku on ruuvattu

Oma kannettava tietokone on 8 kuukautta vanha Asus FSV3. Se oli hieno viime viikolla, mutta viime päivinä akku ei ole latauksen ja sanoo 0% jatkuvasti. En aluksi ajatellut ehkä olisi mielestäni päivitetty Olen ei lisätä mitään uusia laitteita äskettäin vain pari ohjelmistojen lataamista. Siksi olen yrittänyt käyttää järjestelmän palauttaminen, mutta tämä ei toimi, se uudelleen tietokone ja sanoi Windows palautus ei onnistunut ....

Myös pari kertaa viime aikoina, kun olen alkanut kannettava se on keksinyt musta ruutu sanomalla Windows ei käynnistynyt ja sen kaksi vaihtoehtoa Käynnistä Windows Tavallisesti tai korjaa jotain tai muita. Olisiko tämä liittyy siihen?

Siinä sanotaan, että kannettavan tietokoneen takuu on 24 kuukautta, joten haluat suositella juuri saan uuden akun? Vanhempani ostivat sen verkossa minulle ja ovat pitäneet vastaanottamisesta. Joten minun on vain soittaa heille ja pyydä uusi akku vai mitä? Valitettavasti juuri koskaan palautettu / ollut ongelmia tavaraa Olen ostanut online ennen.

Minulla ei ole säännöllistä net pääsy, joten minun ei online uudelleen vasta maanantaina, mutta mitään ajatuksia olisi hienoa.

Paljon,

HG

Make Poverty History

Oikeutta 96 <- Katsokoot

My System: HistoryGirls Self Build!

Processor (s):
AMD Phenom II X3 720
Emolevy:
Gigabyte MA770-UD3
RAM-muisti:
4GB Ballistix
Graphics Card (s):
Radeon HD 4850 512MB
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
1TB Western Digital
Optinen asema (t):
DVD-ROM/CD RW + DVD-RW LightScribe
Asia / PSU:
CoolerMaster Elite 330/450W PSU
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Ethernetin
Monitor (t):
20 "Acer
Operating System (s):
Vista HP ja päivityksen W7
Old 29 helmikuu 2008, 11:02
Rahoittajien ryhmän

Käynnistä tietokone kytketty sähköverkkoon ja otetaan sitten Verkkoliitin ulos

Jos kannettava tietokone sammuu akun sen ruuvataan

do you run sen akun usein? En ole koskaan ollut, i käyttää vain sähköverkkoon ja että itse tappaa akku

päästä yhteyttä myyjään, jos sen takuuhakuisten ne olisi korjaus jne.

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 3 maaliskuu 2008, 05:16
Rahoittajien ryhmän

Kiitos vastauksesta. Kuitenkin se ei enää näytä ongelma olin käyttäen lauantaiyönä töiden jälkeen ja se näytti hieno, ja se on ollut siitä lähtien. Sellaisena kuin se nyt sanotaan, että akku on täyteen ladattu, joten en ole täysin varma siitä, mitä tapahtuu. Ehkä vain on kipua niskan jonkin aikaa, kuten kannettavat tietokoneet / PC: t voivat olla.

En usein irti akku silloin tällöin, mutta 99% ajasta olen se kytketty sähköverkkoon.

Make Poverty History

Oikeutta 96 <- Katsokoot
Old 3 maaliskuu 2008, 06:07
Rahoittajien ryhmän

Aye En suosittele sinulle joskus ajaa se pois akku vain jotta se pysyy hengissä

kerran tai kahdesti viikossa suorittaa hänelle tasainen joten ok

Old 4 maaliskuu 2008, 13:51
Rahoittajien ryhmän

Davey hyviä neuvoja, ja haluaisin ostaa uusi akku varaosina, koska tämä on, miten akku alkoi toimii, ennen kuin se täysin lakanneet toimimasta i nyt ajaa minun laptop ja sähköverkkoon 24 / 7 vuoksi tyhjät taskut ja se isnt tekee minun laptop anygood
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kannettava tietokone sammuu kanssa akkua muzna Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 2 27th Jun 2009 11:34
Laptop Akku ei tunnistettu. SlapnutSkits Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 29. Sep 2008 05:36
Kannettavan tietokoneen akun ..... ei latauksen dfr200764 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 10 18. Sep 2008 10:44
Laptop Battery Poista vk3fcll Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 5 21. Jan 2008 07:00
Kannettavan tietokoneen akun mrdaveyk Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 2 25. marraskuu 2007 16:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.