![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mijn laptop is een 8 maanden oude Asus FSV3. Het was fijn vorige week, maar in de laatste paar dagen is de batterij niet opladen en zegt 0% constant. Ik oorspronkelijk dacht misschien zou het iets wat ik bijgewerkt heb ik niet toegevoegd geen nieuwe hardware voor kort slechts een paar van de software downloads. Daarom heb ik geprobeerd met behulp van systeem te herstellen, maar dit niet werkt, is opnieuw de laptop en zei Windows Restore is mislukt .... Ook een paar keer kort, als ik zijn begonnen met de laptop is gekomen met zwart scherm vanzelf Windows niet starten en met de twee opties Start Windows Normaal of herstellen of iets ander. Zou dit worden gekoppeld aan het? Er staat op de laptop van de garantie is voor 24 maanden, dus zou je aanraden Ik krijg een nieuwe batterij? Mijn ouders kochten het online voor mij en hebben de ontvangst. Dus zou ik gewoon nodig om te bellen en hen vragen om een nieuwe batterij of wat? Sorry maar nooit teruggestuurd / had problemen met dingen die ik heb gekocht online voor. Ik heb geen regelmatige toegang netto, dus ik zal niet online opnieuw tot maandag, maar enige gedachten zou geweldig zijn. Zeer gewaardeerd, HG
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| beurt op de computer aangesloten op het lichtnet en neem dan de aansluiting op Als de laptop dooft de batterij zijn geschroefd doe je het draait op de batterij vaak? Ik heb nooit, ik gebruik alleen hoofdbrandblusleidingen zichzelf doodt en dat de batterij get in contact met de verkoper als haar garantie moeten ze herstellen, enz.
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Bedankt voor het antwoord. Toch lijkt niet langer een probleem heb ik gebruik gemaakt van op zaterdag avond na het werk en het leek goed en is daar. Zoals het nu zegt dat de batterij volledig is opgeladen, dus ik ben niet helemaal zeker wat er gaande was. Misschien gewoon een pijn in de nek voor een tijdje, zoals laptops / PC's kunnen zijn. Ik ben het niet vaak loopt het uit de batterij af en toe, maar 99% van de tijd heb ik het aangesloten op het lichtnet.
__________________ Euro Championships tip = Spanje & Torres <- Damn ik zou hebben geplaatst een inzet op hen Make Poverty History Justitie voor de 96 <- Neem een kijkje |
|
| |||
| |||
| aye i do raden u af en toe loopt het uit de batterij alleen voor het levend houden een of twee keer per week lopen hem plat dus ok
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| davey goed adviseren en ik koop een nieuwe batterij als reserve, want dit is hoe mijn batterij begon optreedt voordat deze helemaal gestopt met werken heb ik nu mijn laptop van hoofdbrandblusleidingen 24 / 7 als gevolg van lege zakken en het isnt doet mijn laptop anygood |