![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min laptop er en 8 mnd gammel Asus FSV3. Det var fint i forrige uke, men i de siste dagene batteriet ikke har vært lading og sier 0% stadig. Jeg initally trodde kanskje det ville være noe jeg oppdaterte jeg har ikke lagt til noen nye maskinvare nylig bare et par programvarenedlastinger. Derfor prøvde jeg å bruke systemgjenoppretting, men dette fungerer ikke, det startet laptop og sa Windows Gjenoppr mislyktes .... Også et par ganger nylig, når jeg har startet laptop det har kommet opp med svart skjerm sier Windows startet ikke med de to alternativene Start Windows Normalt eller reparer noe eller andre. Kan dette være knyttet til det? Det står på laptop garantien gjelder for 24 måneder, så ville du anbefale jeg bare få et nytt batteri? Mine foreldre kjøpte den på nettet for meg og har holdt kvittering. Så ville jeg bare trenger å ringe dem og be om et nytt batteri, eller hva? Beklager bare aldri sendt tilbake / hatt problemer med ting jeg har kjøpt på nettet før. Jeg har ikke vanlige netto tilgang, så jeg vil ikke være online igjen til mandag, men noen tanker ville være fint. Mye verdsatt, HG
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| slå på maskinen koblet til MAINS og deretter ta MAINS forbindelse ut Hvis den bærbare datamaskinen går av batteriet sitt skrus driver du det på batteriet ofte? Jeg har aldri, jeg bare bruke MAINS og at selve dreper batteriet komme i kontakt med selgeren om i garantien de skal reparere osv.
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Takk for svar. Men det ikke lenger synes et problem Jeg brukte lørdag kveld etter arbeid, og det virket bra og har vært det siden. Som det nå sier at batteriet er fulladet, så jeg er ikke helt sikker på hva som skjer. Kanskje bare være vondt i halsen en stund, som bærbare datamaskiner / PCer kan være. Jeg har ikke ofte kjøres det av batteriet sporadisk, men 99% av tiden jeg har den koblet til MAINS.
__________________ Euro Championships tip = Spain & Torres <- Faen jeg skulle ha plassert en innsats på dem Foreta Fattigdom History Justice for de 96 <- Ta en titt |
|
| |||
| |||
| Aye jeg anbefaler at du av og til kjøre den av batteriet bare å holde den i live en eller to ganger i uken kjører ham flat så ok
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Davey gode råd og jeg vil kjøpe et nytt batteri som reserve fordi dette er hvordan batteriet begynte å handle før det helt stoppet jobber jeg nå kjøre min laptop av MAINS 24 / 7 skyldes tomme lommer og det isnt gjøre min laptop anygood |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Laptop slås av med batteri | muzna | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 27 juni 2009 11:34 |
| Laptop Battery ikke gjenkjent. | SlapnutSkits | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 29. sep 2008 05:36 |
| Laptop batteri ..... ikke lades | dfr200764 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 10 | 18nde sep 2008 10:44 |
| Laptop Battery Disable | vk3fcll | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 21 januar 2008 07:00 |
| Laptop batteri | mrdaveyk | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 25 nov 2007 16:52 |
| Thread Tools | |
| |