![]() |
|
| |||
| |||
| I dunno vejr eller ej, jeg burde få en som ive allerede fik en bærbar computer, men de ting er im a IT Technician og hver dag har jeg en læder breifcase med mig at arbejde som jeg går til forskellige skoler, og den normale bærbar kan være i min dokumentmappe men en stram klemme, men med dette det plejer tage et hvilket som helst rum atall så im virkelig beder om yo9ur fyrene hjælp? heres linket http://www.johnlewis.com/Technology/...oductType.aspx |
|
| |||
| |||
| Mistænkeligt god pris, som i kan det ikke være dejligt. Afhænger af, hvad du har brug for .. Har du brug for en god computer for uanset hvad du gør i din technicianing? Eller har du bare brug for at kunne køre XP og Command Prompt? (lol) Du kan bare købe en større dokumentmappe? Eller få en bærbar computer taske og kun bruge dokumentmappe for papirarbejde osv.? En computer, der ikke passer i en taske er en mærkelig grund til at få en ny bærbar computer ... .. men jeg kan se, hvor din kommer fra, vi alle gerne have en ny en hver ny og næ, helst det nu!
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som sagt, det afhænger af, hvad du har brug for det fra, hvis du kun har brug for det til note tager, eller lignende lav effekt opgaver, det ville være godt, og du vil sikkert foretrække at tage det hele med dig rarther end din anden, eftersom Det vil også være meget lettere. Men hvis du har brug for at køre høj effekt-programmer, ligesom OS emulatorer etc så er det formentlig ikke vil være stærk nok, atleast ikke at gøre det nemt at bruge.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bahh. Jeg har en Asus Eee PC 900 og bruge det mere end mine største computer. Det er det bedste værktøj, jeg kunne ønske sig for netværket fejlfinding, re billeddannelse, remote desktop, server admin etc etc etc. Dens så bærbare kan du bare placere det overalt (i midten af server rack), støvler op hurtigt (især nu har XP på den), slukker hurtigt, og har masser af havne på den side for konnektivitet. Selv om det ikke forkant med hensyn til magt, det vil gøre alt, hvad du har brug for. Jeg selv har Photoshop og Dreamweaver på minen og de kører perfekt. Overvejer dit job, jeg tror du ville være yderst tilfreds med én. Hvis jeg var køber nu, ville jeg få den, du er knyttet til, er den eneste grund, jeg fik det, jeg gjorde, var fordi Acer havde ikke frigives der modeller endnu. Der bliver meget gode anmeldelser nu. Det eneste, om Acer er, at det er en normal harddisk, snarere end en solid state en gerne minen har. Jeg virkelig misbruges minen, falder det hele tiden, og det ikke nogensinde få berørt. Men, med en normal harddisk du får mere plads .... Du kan også se på Asus Eee 900 eller 901, eller måske de 10 "skærm modeller fra Asus.