![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| i dunno sää tai en pitäisi saada yhden ive jo kannettavaa tietokonetta, mutta asia on im a IT Technician ja joka päivä otan nahkaisen breifcase minua työskentelemään i mennä eri kouluissa ja normaali kannettava tietokone mahtuu Oma salkku mutta sen tiukka purista mutta tämä se tapa toteuttaa kaikki tilaa atall niin im todella pyytävät yo9ur kaverit auttaa? heres linkki http://www.johnlewis.com/Technology/...oductType.aspx |
|
| |||
| |||
| Epäilyttävän hyvä hinta, sillä se ei voi olla suuri. Riippuu siitä, mitä sinun tarvitsee .. sinulla on hyvä tietokone mitä tehdä omassa technicianing? Vai vain on voitava suorittaa XP ja Komentorivi? (lol) Voisit vain ostaa isompi salkku? Tai saat kannettavan laukku ja käyttää vain salkku varten paperityöt jne.? Tietokone ei asentaminen pussi on pariton syytä saada uutta laptop ... .. mutta sitten näen, jossa tulevat, me kaikki, kuten uuden aina silloin tällöin, mieluiten nyt!
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuten sanottu, se riippuu siitä, mitä sinun tarvitsee sitä, jos tarvitset vain sitä muistiinpanojen tekemistä, tai vastaavia pienitehoisia tehtäviä, se olisi hyvä, ja luultavasti mieluummin ottaa sen noin teille rarther kuin toinen, kun otetaan huomioon, kuten on myös paljon kevyempi. Jos kuitenkin on suoritettava suuritehoiset ohjelmia, kuten OS emulators etc sitten se luultavasti ei ole riittävän tehokas, atleast ei avulla on helppo käyttää.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bahh. Minulla on Asus Eee PC 900 ja käyttää sitä enemmän kuin minun tärkeimmät tietokonesovellukset. Se on paras väline voisin toivoa verkon vianetsintä, uudelleen kuvantamis-, Remote Desktop, palvelin admin jne. jne. jne. Niin kannettavien voit sijoittaa sen minne tahansa (keskellä palvelin racks), saappaat nopeasti (varsinkin nyt se on XP: n it), sammuu nopeasti, ja se on paljon satamia puolella ja liitettävyys. Vaikka se ei eturivin kannalta valtaa, se tekee kaiken, mitä tarvitset. Minulla on jopa Photoshop ja Dreamweaver miinojen ja ne suoritetaan täydellisesti. Harkitse työsi, luulen sinun olevan erittäin tyytyväisiä yksi. Jos olin Osta nyt, I'd saada mitä yhteydessä, ainoa syy sain yhden tein oli sillä Acer ei ollut julkaissut siellä malleja vielä. Ei saa erittäin hyvän arvion nyt. Ainoa asia, siitä Acer on, että se on normaali kovalevy, eikä solid-state yhden samankaltaisen kaivos on. Olen todella väärin kaivos, pudottamalla se koko ajan, ja se ei koskaan saada vaikuttaa. , Mutta normaali kovalevy saat enemmän tilaa .... Voit myös tarkastella niitä Asus Eee 900 tai 901, tai ehkä 10 "-näyttö malleja Asus.