![]() |
|
| |||
| |||
| i dunno weer of ik niet zou moeten krijgen als een ive al een laptop, maar het ding is im een IT Technician en elke dag leer ik een breifcase met mij om te werken als ik naar verschillende scholen en de normale laptop kunnen passen in mijn aktetas maar zijn een krappe knijpen, maar met deze It Wont alle ruimte atall zodat im echt vragen om yo9ur jongens helpen? heres de link http://www.johnlewis.com/Technology/...oductType.aspx |
|
| |||
| |||
| Verdacht goede prijs, net als in het niet kan worden groot. Afhankelijk wat u nodig hebt .. Wenst u een goede computer voor wat je ook doet in uw technicianing? Of heb je gewoon nodig om te kunnen draaien XP en Opdrachtprompt? (lol) Je kon gewoon een grotere koffer kopen? Of je een laptoptas en alleen gebruik maken van de koffer voor papierwerk enz.? Een computer, niet passend in een tas is een oneven reden om een nieuwe laptop ... .. maar dan zie ik waar je komt, we allemaal graag een nieuwe zo nu en dan, bij voorkeur het nu!
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zoals gezegd, het hangt wat u nodig heeft uit, als je alleen nodig voor het nota nemen van, of een soortgelijke laag stroomverbruik taken, het zou goed zijn, en je zal waarschijnlijk de voorkeur geven aan het rond met je rarther dan het andere, want Het zal ook een stuk lichter. Maar als je moet lopen hoog vermogen programma's, zoals OS-emulators etc dan is het waarschijnlijk niet krachtig genoeg is, ten minste niet te maken het gemakkelijk om te gebruiken.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bahh. Ik heb een Asus Eee PC 900 en gebruiken meer dan mijn belangrijkste computer. Het is het beste hulpmiddel dat ik kon wensen netwerk voor het oplossen van problemen, opnieuw beeldvorming, remote desktop, server admin etc etc etc. Zijn dus draagbare u kunt gewoon plaats deze overal (in het midden van server racks), laarzen snel (zeker nu zij heeft XP op is), schakelt snel, en heeft genoeg van de havens aan de zijkant voor connectiviteit. Terwijl haar niet snijkant in termen van macht, het zal alles doen wat je nodig hebt. Ik heb zelfs Photoshop en Dreamweaver op de mijne en ze lopen perfect. Gezien uw werk, ik denk dat je uiterst tevreden met een. Als ik was kopen nu, ik krijg de ene je gekoppeld aan, de enige reden dat ik heb die ik deed was omdat Acer niet had vrijgegeven modellen er nog niet. Er krijgen nu zeer goede beoordelingen. Het enige dat over de Acer is dat hij een normale harde schijf, in plaats van een vaste stof een als het mijne is. Ik echt misbruikt mijne, dat daalt het de hele tijd, en het niet ooit beïnvloed. Maar, met een normale harde schijf heb je meer ruimte .... U kunt ook kijken naar de Asus Eee 900 of 901, of misschien de 10 "scherm modellen van Asus.