mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Jeg vil ha en av disse

Reply

Thread Tools
Old 16nde Sep 2008, 09:28
Medlem Group

Default Jeg vil ha en av disse

i dunno vær eller ikke jeg skulle få en så Ive allerede har en bærbar maskin, men ting er im en IT-tekniker og hver dag jeg ta lær breifcase med meg å jobbe som jeg går til forskjellige skoler og vanlig bærbar PC får plass i min koffert men en stram klemme men med dette wont ta noen plass atall så im virkelig ber yo9ur fyrene hjelp?

heres koblingen

http://www.johnlewis.com/Technology/...oductType.aspx
Old 16nde Sep 2008, 10:00
Donor Group

Mistenkelig god pris, slik kan det ikke være stor.

Avhengig av hva du trenger .. trenger du en god maskin for uansett hva du gjør i din technicianing?

Eller har du bare behov for å kunne kjøre XP og ledetekstvindu? (lol)

Du kunne bare kjøpe en større koffert?

Eller få en laptop bag og bare bruke kofferten for papirer etc.?

En datamaskin som ikke passer i en veske er en merkelig grunn til å få en ny laptop ...
.. men jeg se hvor de kommer fra, har vi alle som en ny hver dag, og da helst den nå!

Min System: FordyPC

Prosessor (er):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Hovedkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-minne:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY NVIDIA GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (er):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optisk stasjon (er):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Skjerm (er):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 16nde Sep 2008, 10:12
Donor Group

Som sagt, det er avhengig av hva du trenger det, hvis du bare trenger det for notatet tar eller lignende strømsparingsmodus oppgaver, ville det være bra, og du vil trolig foretrekke å ta det med deg rarther enn andre, siden Det vil også være mye lettere. Men hvis du må kjøre høy effekt programmer, som OS emulatorer osv. så det sannsynligvis ikke vil være kraftige nok, atleast ikke å gjøre det enkelt å bruke.

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 16nde Sep 2008, 10:35
Moderator Group

Bahh.

Jeg har en Asus Eee PC 900 og bruke den mer enn mitt viktigste datamaskinen.

Det er det beste verktøyet jeg kunne ønske for nettverket feilsøking, re imaging, Remote Desktop, server admin etc etc etc.

Dens så bærbare kan du bare plassere den hvor som helst (i midten av server racks), støvlene opp raskt (spesielt nå har XP på den), slår av rask, og har mange utganger på siden for tilkobling.

Mens det ikke er nyskapende i form av strøm, vil den gjøre alt du trenger. Jeg har Photoshop og Dreamweaver på mine, og de kjører perfekt.

Vurderer jobben din, tror jeg du vil bli svært fornøyd med en.

Hvis jeg kjøper nå, jeg får den du er koblet til, den eneste grunnen til at jeg fikk det som jeg gjorde var fordi Acer hadde ikke gitt det modellene ennå. Det å få svært gode vurderinger nå.

Det eneste om Acer er at den har en normal harddisk, i stedet for en solid state en som mitt har. Jeg misbrukt min, slippe det hele tiden, og det ikke skjer noen gang rammet. Men, med en vanlig harddisk du får mer plass ....

Du vil kanskje også se på Asus Eee 900 eller 901, eller kanskje de 10 "skjerm modeller fra Asus.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.