![]() |
|
|
|||
|
|||
|
i dunno vær eller ikke jeg skulle få en så Ive allerede har en bærbar maskin, men ting er im en IT-tekniker og hver dag jeg ta lær breifcase med meg å jobbe som jeg går til forskjellige skoler og vanlig bærbar PC får plass i min koffert men en stram klemme men med dette wont ta noen plass atall så im virkelig ber yo9ur fyrene hjelp?
heres koblingen http://www.johnlewis.com/Technology/...oductType.aspx |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Mistenkelig god pris, slik kan det ikke være stor.
Avhengig av hva du trenger .. trenger du en god maskin for uansett hva du gjør i din technicianing? Eller har du bare behov for å kunne kjøre XP og ledetekstvindu? (lol) Du kunne bare kjøpe en større koffert? Eller få en laptop bag og bare bruke kofferten for papirer etc.? En datamaskin som ikke passer i en veske er en merkelig grunn til å få en ny laptop ... .. men jeg se hvor de kommer fra, har vi alle som en ny hver dag, og da helst den nå!
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Som sagt, det er avhengig av hva du trenger det, hvis du bare trenger det for notatet tar eller lignende strømsparingsmodus oppgaver, ville det være bra, og du vil trolig foretrekke å ta det med deg rarther enn andre, siden Det vil også være mye lettere. Men hvis du må kjøre høy effekt programmer, som OS emulatorer osv. så det sannsynligvis ikke vil være kraftige nok, atleast ikke å gjøre det enkelt å bruke.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Bahh.
Jeg har en Asus Eee PC 900 og bruke den mer enn mitt viktigste datamaskinen. Det er det beste verktøyet jeg kunne ønske for nettverket feilsøking, re imaging, Remote Desktop, server admin etc etc etc. Dens så bærbare kan du bare plassere den hvor som helst (i midten av server racks), støvlene opp raskt (spesielt nå har XP på den), slår av rask, og har mange utganger på siden for tilkobling. Mens det ikke er nyskapende i form av strøm, vil den gjøre alt du trenger. Jeg har Photoshop og Dreamweaver på mine, og de kjører perfekt. Vurderer jobben din, tror jeg du vil bli svært fornøyd med en. Hvis jeg kjøper nå, jeg får den du er koblet til, den eneste grunnen til at jeg fikk det som jeg gjorde var fordi Acer hadde ikke gitt det modellene ennå. Det å få svært gode vurderinger nå. Det eneste om Acer er at den har en normal harddisk, i stedet for en solid state en som mitt har. Jeg misbrukt min, slippe det hele tiden, og det ikke skjer noen gang rammet. Men, med en vanlig harddisk du får mer plass .... Du vil kanskje også se på Asus Eee 900 eller 901, eller kanskje de 10 "skjerm modeller fra Asus.