![]() |
|
| |||
| |||
| Jag vet inte vädret eller inte jag skulle få ett så ive redan har en laptop men är im en IT-Tekniker och varje dag jag tar en läder breifcase med mig att arbeta som jag går till olika skolor och normal bärbar dator får plats i min portfölj men en stram pressa men detta brukar ta något utrymme aTall så im verkligen ber om yo9ur killar hjälp? Heres länken http://www.johnlewis.com/Technology/...oductType.aspx |
|
| |||
| |||
| Misstänkt bra pris, som i det kan inte vara stora. Beror på vad du behöver .. Behöver du en bra dator för vad du gör i din technicianing? Eller vill du bara måste kunna köra XP och Kommandotolken? (lol) Du kan bara köpa en större portfölj? Eller få en laptop väska och bara använda portfölj för pappersarbete osv? En dator som inte passar i en väska är en udda anledning att skaffa en ny bärbar dator ... .. men jag ser där kommer från, som vi alla gillar en ny då och då, helst nu!
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som sagt, det beror på vad du behöver det, om du bara behöver det för tonen tar eller liknande Lågeffektdelen uppgifter, det skulle vara bra, och du kommer förmodligen föredrar att ta det hela med dig rarther än andra, eftersom Det kommer också att bli mycket lättare. Men om du behöver köra högeffektdelen program, precis som OS emulatorer etc då är det förmodligen inte kommer att vara kraftfullt nog, åtminstone inte att göra det enkelt att använda.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bahh. Jag har en Asus Eee PC 900 och använda det mer än min huvuddator. Det är det bästa verktyget jag kunde önska för nätverk felsökning, åter imaging, Remote Desktop, Server Admin etc etc etc. Dess så bärbara du kan placera den var som helst (i mitten av server rack), stövlar upp snabbt (särskilt nu har XP på den), släcks snabbt, och har gott om hamnar på sidan för anslutning. Även om det inte frontlinjen när det gäller effekt, kommer att göra allt du behöver. Jag har Photoshop och Dreamweaver om gruvan och de löper perfekt. Med tanke på ditt jobb, jag tror du skulle vara mycket nöjd med en. Om jag köper nu, jag skulle få den du länkade till, den enda anledningen till att jag fick en jag gjorde var att Acer inte hade släppt det modeller ännu. Det blir mycket bra recensioner nu. Det enda om Acer är att den har en vanlig hårddisk i stället för en solid state en som min har. Jag misshandlade mig, släppa det hela tiden, och inte någonsin få påverkas. Men med en normal hårddisk får du mer plats .... Du kan också titta på Asus Eee 900 eller 901 eller kanske 10 "skärm-modeller från Asus.