mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

IBM probs

Reply

Thread Tools
Old 16 November 2007, 11:44
Ny Medlem Gruppen

Default IBM probs

Jeg har fået en gammel bærbar, det er en IBM Thinkpad med kun 3 gig harddrive.previously jeg havde Windows98 SE installeret på den, som var fint, selvom det var meget slow.recently jeg forsøgte at installere xp, som sandsynligvis var en fejl på min del, men under installationen fik jeg et frosne blå skærm med en fejl på it.every gang jeg forsøger at genstarte, jeg får den samme blå screen.i forsøgt at lægge 98 tilbage på, men det var ikke have det, og nu jeg kan ikke bruge min laptop på alle . ville man vide, hvordan jeg kan slette alt og begynde again.thanks ................
Old 16 November 2007, 23:54
Donor-Gruppen

Default IBM probs

Hvis du har forsøgt at gøre noget over det absolutte minimum installere så har du løb ud af hdd plads.

XP kræver et absolut minimum på 1,5 GB plads. Hvis du prøver at installere den "typiske" eller "fuld" så er du i problemer.

Jeg vil formatere drevet og starte forfra. Men er det virkelig det værd, fordi enhver chauffør installerer, er kontorsoftware osv. kommer til at tage resten af din kapacitet forlader dig ingenting, hvis overhovedet noget andet passer.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 17 November 2007, 07:21
Redaktør Gruppen

Default IBM probs

XP vil være nytteløst, med den lille plads.

Du vil aldrig være i stand til at gemme noget.

Gå tilbage til 98.

Også, hvis 98 løb langsomt, jeg gruer for at tænke på, hvor XP ville udføre!

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 27 november 2007, 16:32
Medlem Gruppen

Default IBM probs

Yup, du har brug for at formatere drevet før du gør noget andet. Og lige ud af interesse, hvor meget ville du have for den bærbare computer? : p
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Warcraft III irriterende plaster probs ... Black Magic PC & Console Gaming 0 20 oktober 2008 08:04
Begyndere, hjælp! HP dv4000 probs Englishmastiff Laptops, Mobiles & PDA'er 1 15. maj 2008 10:27
ACER 3690 HDD probs karlosshughes Laptops, Mobiles & PDA'er 1 26 januar 2008 09:29
Probs med tilfældige slukke rbroller815 General Hardware Chat 7 23 januar 2008 00:47
Profil probs! shroomo Fællesskabet News & Chat 4 30 april 2007 05:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.