![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har fået en gammel bærbar, det er en IBM Thinkpad med kun 3 gig harddrive.previously jeg havde Windows98 SE installeret på den, som var fint, selvom det var meget slow.recently jeg forsøgte at installere xp, som sandsynligvis var en fejl på min del, men under installationen fik jeg et frosne blå skærm med en fejl på it.every gang jeg forsøger at genstarte, jeg får den samme blå screen.i forsøgt at lægge 98 tilbage på, men det var ikke have det, og nu jeg kan ikke bruge min laptop på alle . ville man vide, hvordan jeg kan slette alt og begynde again.thanks ................ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har forsøgt at gøre noget over det absolutte minimum installere så har du løb ud af hdd plads. XP kræver et absolut minimum på 1,5 GB plads. Hvis du prøver at installere den "typiske" eller "fuld" så er du i problemer. Jeg vil formatere drevet og starte forfra. Men er det virkelig det værd, fordi enhver chauffør installerer, er kontorsoftware osv. kommer til at tage resten af din kapacitet forlader dig ingenting, hvis overhovedet noget andet passer.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP vil være nytteløst, med den lille plads.
| |||
| |||
| Yup, du har brug for at formatere drevet før du gør noget andet. Og lige ud af interesse, hvor meget ville du have for den bærbare computer? : p |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Warcraft III irriterende plaster probs ... | Black Magic | PC & Console Gaming | 0 | 20 oktober 2008 08:04 |
| Begyndere, hjælp! HP dv4000 probs | Englishmastiff | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 15. maj 2008 10:27 |
| ACER 3690 HDD probs | karlosshughes | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 26 januar 2008 09:29 |
| Probs med tilfældige slukke | rbroller815 | General Hardware Chat | 7 | 23 januar 2008 00:47 |
| Profil probs! | shroomo | Fællesskabet News & Chat | 4 | 30 april 2007 05:41 |
| Thread Tools | |
| |