![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Olen saanut vanha kannettava tietokone, se on IBM ThinkPad vain 3 keikka harddrive.previously i oli windows98 se asentaa se, joka oli hieno, vaikka se oli hyvin slow.recently Yritin asentaa xp joka oli luultavasti virhe minun osittain, mutta asennuksen aikana sain jäädytetty sininen näytön virhe it.every kertaa yritän käynnistää saan saman sininen screen.i yrittänyt esittää 98 takaisin, mutta se wasn't ottaa sitä ja nyt i cant Käytän kannettavaa tietokonetta ollenkaan . olisi kukaan tiedä, miten voin tuhota kaiken ja aloittaa again.thanks ................
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jos olet yrittänyt tehdä mitään yläpuolella minimiin asentaa sitten olet juoksi ulos hdd tilaa.
XP vaatii kuitenkin vähintään 1.5gb tilaa. Jos yrität asentaa "tyypillinen" tai "täynnä" sitten olet pulassa. I'd muodossa aseman ja aloittaa alusta. Mutta onko se todella sen arvoista, koska kaikki kuljettajan asennus-, toimisto-ohjelmistot jne. aikoo ryhtyä muuhun oman kapasiteetin jätä sinua mitään, jos todellakin jotain muuta sopii.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
XP tulee hyödytön kanssa vähän tilaa.
|
|||
|
|||
|
Yup, sinun on alustettava ajaa, ennen kuin teet mitään muuta. Ja pelkästään korkoa, kuinka paljon olet toteuttaa kannettava? : p
|