mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Ibm probs

Reply

Thread Tools
Old 16 november 2007, 11:44
Nieuw Lid Fractie

Default Ibm probs

Ik heb een oude laptop, toch is het een IBM ThinkPad met slechts een 3 gig harddrive.previously Ik had windows98 se geïnstalleerd op het wat prima was, ook al was het erg slow.recently Ik heb geprobeerd om xp, die waarschijnlijk een vergissing was te installeren op mijn deel, maar tijdens de installatie kreeg ik een bevroren blauw scherm met een fout op it.every keer als ik probeer op te starten krijg ik hetzelfde blauwe screen.i probeerde te zetten 98 weer op, maar het wasnt gezien en nu i cant gebruik mijn laptop op alle . zou iemand weten hoe ik alles en begin again.thanks ................ kan vegen
Old 16 november 2007, 23:54
Donor Groep

Default Ibm probs

Als je hebt geprobeerd om alles boven het absolute minimum installeer dan heb je liep uit hdd ruimte.

XP is een absoluut minimum van 1,5 GB aan ruimte. Als je probeert te installeren van de 'typische' of 'vol' dan ben je in de problemen.

Ik zou de schijf formatteren en opnieuw te beginnen. Maar is het echt de moeite waard, want met iedere bestuurder installeert, wordt Office software etc gaan tot het nemen van de rest van de capaciteit die je niets, als het al iets anders past.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 17 november 2007, 07:21
Moderator Groep

Default Ibm probs

XP gaat worden nutteloos met die kleine ruimte.

Je zult nooit in staat zijn om iets op te slaan.

Ga terug naar 98.

Ook, als 98 liep langzaam, ik vrees om na te denken hoe XP zou presteren!

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 27 nov 2007, 16:32
Lid Fractie

Default Ibm probs

Yup, moet u de schijf formatteren voordat iets anders te doen. En gewoon uit interesse, hoeveel zou je voor de laptop? : p
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Warcraft III vervelend pleister probs ... Black Magic PC & Gaming Console 0 20 okt 2008 08:04
Newbie, help! HP dv4000 probs Englishmastiff Laptops, Mobiles & PDA's 1 15 mei 2008 10:27
ACER 3690 HDD probs karlosshughes Laptops, Mobiles & PDA's 1 26 Jan 2008 09:29
Probs met willekeurige uitgeschakeld rbroller815 Algemeen Hardware Chat 7 23 Jan 2008 00:47
Profiel probs! shroomo Gemeenschap Nieuws & Chat 4 30 apr 2007 05:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.