mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

IBM probs

Reply

Thread Tools
Old 16nde Nov 2007, 11:44
New Member Group

Default IBM probs

Jeg har en gammel laptop, er det en IBM ThinkPad med bare en 3 gig harddrive.previously jeg hadde windows98 se på det som var bra, selv om det var svært slow.recently Jeg prøvde å installere xp som trolig var en feil på min del, men under installasjonen fikk jeg en frossen blå skjerm med en feil på it.every gang jeg prøver å starte på nytt jeg får den samme blå screen.i prøvd å sette 98 igjen, men det var ikke har det, og nå jeg skrånende bruke laptop på alle . ønsker alle som vet hvordan jeg kan tørke alt og starte again.thanks ................
Old 16nde Nov 2007, 23:54
Donor Group

Default IBM probs

Hvis du har prøvd å gjøre noe over minimum installere har du gikk tom for HDD plass.

XP krever et absolutt minimum av 1.5gb plass. Hvis du prøver å installere den "typiske" eller "full" så du er i trøbbel.

Jeg vil formatere stasjonen og starte på nytt. Men er det virkelig verdt det, fordi med en driver installert, kontor-programvare osv. kommer til å ta opp resten av kapasiteten forlate deg ingenting hvis faktisk noe annet passer.

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 17nde Nov 2007, 07:21
Moderator Group

Default IBM probs

XP skal unyttig med lite plass.

Du vil aldri være i stand til å lagre noe.

Gå tilbake til 98.

Og hvis 98 kjørte sakte, jeg skrekk å tenke hvordan XP ville utføre!

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 27 november 2007, 16:32
Medlem Group

Default IBM probs

Yup, du må formatere stasjonen før du gjør noe annet. Og akkurat ut av interesse, hvor mye vil du ta for den bærbare datamaskinen? : p
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Warcraft III irriterende patch probs ... Black Magic PC & Console Gaming 0 20 oktober 2008 08:04
Newbie, hjelp! HP dv4000 probs Englishmastiff Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 15 mai 2008 10:27
Acer 3690 HDD probs karlosshughes Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 26 januar 2008 09:29
Probs med tilfeldige slås av rbroller815 General Hardware Chat 7 23 januar 2008 00:47
Profil probs! shroomo Community News & Chat 4 30 april 2007 05:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.