![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en gammel laptop, er det en IBM ThinkPad med bare en 3 gig harddrive.previously jeg hadde windows98 se på det som var bra, selv om det var svært slow.recently Jeg prøvde å installere xp som trolig var en feil på min del, men under installasjonen fikk jeg en frossen blå skjerm med en feil på it.every gang jeg prøver å starte på nytt jeg får den samme blå screen.i prøvd å sette 98 igjen, men det var ikke har det, og nå jeg skrånende bruke laptop på alle . ønsker alle som vet hvordan jeg kan tørke alt og starte again.thanks ................ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har prøvd å gjøre noe over minimum installere har du gikk tom for HDD plass. XP krever et absolutt minimum av 1.5gb plass. Hvis du prøver å installere den "typiske" eller "full" så du er i trøbbel. Jeg vil formatere stasjonen og starte på nytt. Men er det virkelig verdt det, fordi med en driver installert, kontor-programvare osv. kommer til å ta opp resten av kapasiteten forlate deg ingenting hvis faktisk noe annet passer.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP skal unyttig med lite plass.
| |||
| |||
| Yup, du må formatere stasjonen før du gjør noe annet. Og akkurat ut av interesse, hvor mye vil du ta for den bærbare datamaskinen? : p |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Warcraft III irriterende patch probs ... | Black Magic | PC & Console Gaming | 0 | 20 oktober 2008 08:04 |
| Newbie, hjelp! HP dv4000 probs | Englishmastiff | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 15 mai 2008 10:27 |
| Acer 3690 HDD probs | karlosshughes | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 26 januar 2008 09:29 |
| Probs med tilfeldige slås av | rbroller815 | General Hardware Chat | 7 | 23 januar 2008 00:47 |
| Profil probs! | shroomo | Community News & Chat | 4 | 30 april 2007 05:41 |
| Thread Tools | |
| |