![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har en gammal laptop, det är en IBM Thinkpad med endast en 3 gig harddrive.previously hade jag Windows98 SE installerat på det som var bra även om det var mycket slow.recently jag försökt att installera xp som var förmodligen ett fel på min en del men under installationen fick jag en fryst blå skärm med ett felmeddelande om it.every Temne jag försöker starta får jag samma blå screen.i försökte sätta 98 igen men det var inte med det och nu jag skränande använda min bärbara dator i alla . skulle någon vet hur jag kan stryka allt och börja again.thanks ................ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du har försökt att göra något över minimum installera sedan du sprang ut ur hdd utrymme. XP kräver ett absolut minimum på 1.5GB av rymden. Om du försöker installera den "typiska" eller "full" då du är i trubbel. Jag vill formatera enheten och börja om. Men är det verkligen värt det eftersom varje drivrutin installeras, Office-program etc kommer att ta upp resten av din kapacitet som lämnar du ingenting, om något annat passar.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP kommer att vara oanvändbar med det lilla utrymmet.
| |||
| |||
| Japp, du måste formatera enheten innan de gör något annat. Och bara av intresse, hur mycket skulle du ta för laptop? : p |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Warcraft III irriterande plåster probs ... | Black Magic | PC & Console Gaming | 0 | 20 oktober 2008 08:04 |
| Newbie, hjälp! HP dv4000 probs | Englishmastiff | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 15 maj 2008 10:27 |
| Acer 3690 HDD probs | karlosshughes | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 26 januari 2008 09:29 |
| Probs med slumpmässigt avstängd | rbroller815 | General Hardware Chat | 7 | 23 januari 2008 00:47 |
| Profil probs! | shroomo | Gemenskapen Nyheter & Chat | 4 | 30 april 2007 05:41 |
| Thread Tools | |
| |