![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en dell notesbog og har haft problemer med det nyligt involverer mærkelig form, når jeg spiller spil etc alligevel Jeg troede det var en grafik problem, men Dell, som har arbejdet på det fjernidentifikation aften fortælle mig det isnt. De tror, det kunne være skærmen - Kan nogen fortælle mig sin hvis nemt at tilslutte min ntebook op til en skærm, så jeg kan tjekke det venligst |
|
| |||
| |||
| Nå min ven har en Dell bærbar computer, og hvis jeg husker rigtigt er der en VGA (jeg tror) port på siden. Se på din bærbare computer til en sådan forbindelse, og prøv at forbinde det via denne havn. Så tager det kabel, der er forbindelsen din skærm og computer ud af computeren, og sætte det ind i notesbogen. Den bør gå Notebook ----> VGA kabel ---> Desktop overvåge Hope this helps (og håber på sin ret! Jeg har stadig en noob her i disse fora ) |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Afhængig af din bærbare computer kan du være i stand til at klone, at vejen for en bedre comparisson. Ellers, hvis det har Intel-grafik, kan du højreklikke på skrivebordet og gå overvåge klon eller noget ... det er ret indlysende, I'm just kører Knoppix så kan ikke se mig selv. Eller under egenskaber, sidste rude, og derefter output til kun overvåge to, eller gå avancerede muligheder og vælge klon. Må ikke udvide skærmen. Det vil give et billede delt på tværs af to. Mit system: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Thanks a lot - det er ikke min skærm mindst! Jeg gætte Dell er bare teste hardware - er det muligt for en virus at manipulere grafik i et spil osv. Er der nogen vide? |
|
| |||
| |||
| Jeg har aldrig hørt om en virus at gøre det. Det kunne være "Hoax Ware. |
|
| |||
| |||
| Er der nogen kender et godt firma til at reparere notesbøger please? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor gammel er den, der stadig er i garanti? nogle lokale computerforretninger normalt gøre reparationer
| |||
| |||
| Dets temmelig gammel Jeg formoder - Jeg købte det i oktober 2004 og Dell give et års reklamationsret - er det måske ikke værd at reparere, hvis noget andet går til at gå hurtigt. Thanks, vi har en virksomhed kommer i arbejde, første mandag i hver måned til at gøre vedligeholdelse - kan spørge dem, hvis det noget, de kan gøre. Tak igen |
|
| |||
| |||
| Hej igen, Jeg har blevet leger med indstillingerne for min ATI Mobility Radeon 9700 kortet og den horisontale og vertikale gitter fordrejninger, der er på min computer ændret til to forskellige diagonal forvridninger, når jeg har ændret Direct3D indstillinger. Betyder dette bekræfte et problem med grafikkortet, og kan jeg bare bytte det med nogen, hvis det gør? Tak på forhånd - og jeg lover Ill bidrage til dette forum en dag snart! |