![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on dell muistikirjan ja niillä on ollut ongelmia sen kanssa äskettäin joihin outo muoto, kun pelaan pelejä etc kuitenkin ajattelin, että se oli grafiikka ongelma, mutta dell, jotka ovat työskennelleet se etäyhteyden tänään kerro se isnt. Niiden mielestä se voisi olla näyttö - Voiko joku kertoa minulle sen, jos helppo liittää minun ntebook jopa näyttö, jotta voin tarkistaa, että se ota |
|
| |||
| |||
| Hyvä ystäväni on Dellin kannettava tietokone, ja jos muistan oikein on VGA (mielestäni) portin puolella. Katso ympärillesi kannettavan tietokoneen tällaisen yhteyden ja yrität muodostaa yhteyden kautta, että satamaan. Siis kaapeli, joka on yhteydessä näyttösi ja tietokone ulos tietokoneesta, ja laita se muistikirjaa. Pitäisi olla Notebook ----> VGA kaapeli ---> Desktop seurata Hope this helps (ja toivon sen oikein! Olen edelleen noob täällä näillä foorumeilla ) |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Riippuen kannettavan tietokoneen saatat pystyä klooni, että tapa on parempi comparisson. Muuten, jos se on Intel grafiikka voit oikeassa napsauttamalla työpöydän ja mene seurata klooni tai jotain ... se on melko selvää, olen juuri käynnissä Knoppix niin ei voi katsoa itseäni. Tai ominaisuudet, viime ruudussa ja sitten tulostaa valvoa vain kaksi, tai mene lisäasetukset ja valitse klooni. Älä jatkaa näytön. Se antaa kuvan jakaa yli kaksi. My System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Kiitos paljon - se ei ole minun näytön ainakin! I vierasta Dell ovat vain testaus laitteisto - onko se mahdollista, että virus manipuloida grafiikka on pelin jne. ei kukaan tiedä? |
|
| |||
| |||
| En ole koskaan kuullut virus näin. Se voisi olla "hoax ware". |
|
| |||
| |||
| Onko kukaan tiedä hyvä yritys korjata muistikirjat please? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kuinka vanha se on, vielä takuun? jotkut paikalliset tietokone-normaly tehdä korjauksia
| |||
| |||
| Sen aika vanha Otaksun - Ostin sen lokakuussa 2004 ja Dell antaa vuoden takuu - se ei ehkä ole syytä korjaamisesta, jos jotain muuta mene pian. Kiitos, meillä on yritys joutuvat työn ensimmäisenä maanantaina joka kuukausi tehdä huolto - Voidaan kysyä, jos se mitä he voivat tehdä. Kiitos jälleen |
|
| |||
| |||
| Hei taas, Olen ollut leikkii asetukset minun ATI Mobility Radeon 9700-kortti ja vaaka-ja pystysuoraan ristikkomastot vääristymiä, jotka ovat minun tietokone muuttunut kahteen eri diagonaalin vääristymiä, kun olen muuttanut Direct3D-asetuksia. Tarkoittaako tämä vahvistaa ongelma grafiikkakorttiin ja voin vain swap sille mitään, jos se tekee? Thanks in advance - ja lupaan Ill edistää tämän foorumin yksi päivä pian! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| I Wanna Upgrade My Notebook CPU! | Hkcuong | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 22. Jul 2009 17:51 |
| Problem with Muistikirjan pls kukaan auttaa | HelenHorbik | General Software Chat | 2 | 19th Mar 2008 08:05 |
| Uusi muistikirja langaton piirisarja | Cew27 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 17th Feb 2008 13:17 |
| Suunnitteletko overclocking muistikirjan GPU | nvidiaguy8600 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 8. Joulukuu 2007 18:37 |
| Notebook-prosessorit | Tomas MCA | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 9. Sep 2007 03:34 |
| Thread Tools | |
| |