![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een dell notebook en hebben problemen met het onlangs met vreemde vorm toen ik spelletjes etc toch vond ik het een grafisch probleem, maar dell die hebben gewerkt aan het op afstand vanavond vertellen mij isnt. Ze denken dat het wellicht het scherm - kan iemand mij vertellen wanneer zijn eenvoudig aan te sluiten mijn ntebook tot een monitor zodat ik kan controleren aub |
|
| |||
| |||
| Nou mijn vriend heeft een Dell laptop en als ik me goed herinner is er een VGA (denk ik)-poort aan de zijkant. Kijk rond je laptop voor een dergelijke verbinding en probeer aan te sluiten via die poort. Dus neem de kabel die is aansluiting uw monitor en de computer uit de computer en zet hem in het kladblok. Het moet gaan Notebook ----> VGA kabel ---> Desktop-monitor Hope this helps (en hoop haar recht! Ik ben nog steeds een noob hier in deze forums ) |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Afhankelijk van uw laptop kunt u kloon die manier voor een betere comparisson. Anders, zo heeft Intel Graphics kunt u met de rechtermuisknop klikt u op het bureaublad en ga monitor kloon of iets ... het is vrij duidelijk, ik ben gewoon draait Knoppix, zodat niet kan kijken mezelf. Of op grond van eigenschappen, laatste paneel, en dan de output slechts monitor twee, of gaat u geavanceerde opties en selecteer kloon. Zich niet uit het scherm. Dat geeft een beeld splitsen in twee. Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies
|
|
| |||
| |||
| Thanks a lot - zijn niet mijn scherm althans! Ik gissen Dell zijn slechts het testen van de hardware - is het mogelijk dat een virus voor het manipuleren van de graphics van een game etc does anyone know? |
|
| |||
| |||
| Ik heb nog nooit gehoord van een virus doet dat. Hieruit zou kunnen worden "hoax ware". |
|
| |||
| |||
| Weet iemand van een goed bedrijf te herstellen notebooks alstublieft? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hoe oud is het, nog in garantie? sommige lokale computer winkels normaliter doen reparaties
| |||
| |||
| Zijn heel oud ik veronderstel - Ik kocht het in oktober 2004 en Dell geven een jaar garantie - is het wellicht niet de moeite waard repareren als er iets anders ga binnenkort. Bedankt, we hebben een bedrijf komen aan het werk eerste maandag van elke maand te doen onderhoud - misschien vragen ze wanneer zij iets kunnen doen. Nogmaals bedankt |
|
| |||
| |||
| Hallo weer, Ik heb het spelen met de instellingen van mijn ATI Mobility Radeon 9700-kaart en de horizontale en verticale rooster verstoringen die op mijn computer veranderd in twee verschillende diagonale verstoringen als ik veranderde de Direct3D-instellingen. Betekent dit bevestigen een probleem met de grafische kaart en kan ik dan ruilen met een als het gaat? Thanks in advance - en ik beloof Ill bijdragen aan dit forum een dag snel! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| I Wanna Upgrade Mijn Notebook CPU! | Hkcuong | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 22 jul 2009 17:51 |
| Probleem met mijn notebook pls iemand helpen | HelenHorbik | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 19 mrt 2008 08:05 |
| Nieuwe notebook wireless chipset | Cew27 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 17 feb 2008 13:17 |
| Nadenken over het overklokken van een notebook GPU | nvidiaguy8600 | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 8 Dec 2007 18:37 |
| Notebook-processors | Tomas MCA | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 9e sep 2007 03:34 |
| Thread Tools | |
| |