mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Im har problemer med min bærbare

Reply

Thread Tools
Old 22. Nov 2007, 15:28
New Member Group

Default Im har problemer med min bærbare

Jeg har en Dell bærbar og har hatt problemer med det nylig med underlig form når jeg spiller spill osv. så jeg trodde det var en grafikk problem men dell som har jobbet på den eksternt kveld fortelle meg det isnt. De tror det kan være på skjermen - kan noen fortelle meg det hvis enkelt å koble min ntebook opp til en skjerm slik at jeg kan sjekke det kan du
Old 22. Nov 2007, 15:46
Medlem Group

Vel min venn har en Dell laptop og hvis jeg husker riktig, det er et VGA (tror jeg) port på siden. Se deg rundt i den bærbare for en slik forbindelse, og prøv å koble den til via den porten. Så ta kabelen som tilkobling skjermen og datamaskinen ut av maskinen, og sette den inn i notatboken. Det bør gå

Notatbok ----> VGA-kabel ---> Desktop monitor

Håper dette hjelper (og håper sin rett! Jeg har fortsatt en noob her i disse fora)
Old 22. Nov 2007, 17:41
MJM
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by SHEPH3RD View Post
Vel min venn har en Dell laptop og hvis jeg husker riktig, det er et VGA (tror jeg) port på siden. Se deg rundt i den bærbare for en slik forbindelse, og prøv å koble den til via den porten. Så ta kabelen som tilkobling skjermen og datamaskinen ut av maskinen, og sette den inn i notatboken. Det bør gå

Notatbok ----> VGA-kabel ---> Desktop monitor

Håper dette hjelper (og håper sin rett! Jeg har fortsatt en noob her i disse fora)
Vel, det er ting koblet antar han har en VGA-ut (har aldri sett en uten det). Hvis din bærbare har "hotbutton" eller hva de kaller dem, kan du gjøre dette på en enkelt ved bare å trykke Fn (vanligvis holdes i en lysere farge) og deretter på tasten som har et bilde som liksom ser ut som en bærbar / skjermen. De fleste bærbare datamaskiner har disse på F-tastene. Det kan også være en skjerm med en pil som peker seg ut. Hit til du ser skjermen på skjermen.
Avhengig av din laptop vil du kanskje kunne klone den veien for en bedre comparisson.

Ellers, hvis det har Intel-grafikk kan du høyreklikke på skrivebordet og gå overvåke klone eller noe ... det er ganske opplagt, jeg bare kjører Knoppix kan derfor ikke se meg selv. Eller under egenskaper, siste panelet, og utgangen til bare overvåke to, eller gå avanserte alternativer og velger klone.

Ikke utvide skjermen. Som vil gi et bilde delt over to.

Min System: Toshiba Satellite a200-28P

Prosessor (er):
Intel Core 2 Duo T8100
Hovedkort:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM-minne:
1024 + 2048MB DDR2 667
Graphics Card (s):
ATI HD 2600 XT
Lydkort:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Harddisk (er):
200 GB 5400RPM
Optisk stasjon (er):
DVD Super Multi
Case / PSU:
Satellitt a200 Series
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Intel 4965AGN
Skjerm (er):
15.4 "1280 x800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 23 Nov 2007, 01:16
New Member Group

Tusen takk - det er ikke min skjerm minst! Jeg gjetter Dell er bare testing av maskinvare - er det mulig for et virus å manipulere grafikk i et spill osv. Vet noen?
Old 23 Nov 2007, 05:11
MJM
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by angloengland View Post
Tusen takk - det er ikke min skjerm minst! Jeg gjetter Dell er bare testing av maskinvare - er det mulig for et virus å manipulere grafikk i et spill osv. Vet noen?
Jeg har aldri hørt om et virus med det. Det kan være "hoax ware".
Old 24th Nov 2007, 09:14
New Member Group

Vet noen av et godt selskap å reparere bærbare kan du?
Old 24th Nov 2007, 10:59
Donor Group

Hvor gammel er den fremdeles i garanti? noen lokale datamaskinen butikker normaly gjøre reparasjoner

Min System: Min

Prosessor (er):
AMD Athlon tokjerners
Hovedkort:
Winfast 6600
RAM-minne:
3GB
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Lydkort:
noen billige dx9 5.1
Harddisk (er):
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 24 november 2007, 13:27
New Member Group

Det helt gamle jeg - jeg kjøpte den i oktober 2004 og Dell gi et års garanti - det er kanskje ikke verdt å reparere hvis noe skal gå snart.

Takk, vi har et selskap kommer i arbeid første mandag i hver måned for å gjøre vedlikehold - kanskje spørre dem om det noe de kan gjøre. Takk igjen
Old 25 november 2007, 04:44
New Member Group

Hei igjen,

Jeg har spilt med innstillingene mine ATI Mobility Radeon 9700-kort og den horisontale og vertikale gitterpunkt skjevheter som er på min datamaskin endret til to ulike diagonale skjevheter når jeg endret Direct3D innstillingene. Betyr dette bekrefter et problem med grafikkortet og kan jeg bare bytte det med noen om det virker?

Takk på forhånd - og jeg lover Ill bidra til dette forumet en dag snart!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Jeg vil oppgradere My Notebook CPU! Hkcuong Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 22 juli 2009 17:51
Problem med min bærbare pls noen hjelpe HelenHorbik General Software Chat 2 19 mars 2008 08:05
Ny notatbok trådløst brikkesett Cew27 Nettverk, modem og VoIP 3 17 februar 2008 13:17
Tenker overclocking en notatbok GPU nvidiaguy8600 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 8 desember 2007 18:37
Notatbok prosessorer Tomas MCA Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 3 9nde sep 2007 03:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.