![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har en dell anteckningsbok och har haft problem med det nyligen innebär konstig form när jag spelar spel etc ändå Jag trodde det var en grafik problem men dell som har arbetat med det fjärrsystem kväll berätta det isnt. De tror att det kan vara skärmen - kan någon berätta det om lätt att ansluta min ntebook upp till en monitor så att jag kan kontrollera det du |
|
| |||
| |||
| Tja min vän har en Dell laptop och om jag minns rätt finns det en VGA (tror jag)-porten på sidan. Titta runt din bärbara dator för en sådan anslutning och försök att ansluta den via den hamnen. Så ta kabeln som är anslutning bildskärmen och datorn av datorn och sätta in den i anteckningsboken. Det borde gå Debatt ----> VGA kabel ---> Desktop övervaka Hoppas detta hjälper (och hoppas att dess rätt! Jag är fortfarande en noob här i dessa forum ) |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Beroende på din bärbara dator kan du klona den vägen för ett bättre comparisson. Annars, om den har Intel-grafik kan du högerklicka på skrivbordet och gå övervaka klon eller nåt ... det är ganska självklart, jag är bara att köra Knoppix så kan inte se mig själv. Eller enligt egenskaper sista rutan och sedan utgång till bara övervaka två eller gå avancerade alternativ och väljer klon. Inte förlänga skärmen. Det kommer att ge en bild delas mellan två. Mitt System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Tack så mycket - har inte min skärm minst! Jag gissar Dell är bara testa hårdvaran - är det möjligt för ett virus att manipulera grafiken i ett spel etc. Finns det någon som vet? |
|
| |||
| |||
| Jag har aldrig hört talas om ett virus gör det. Det kan vara "hoax ware". |
|
| |||
| |||
| Finns det någon som vet ett bra företag att reparera anteckningsblock tack? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hur gammal är den fortfarande i garantin? vissa lokala datorbutiker normalt göra reparationer
| |||
| |||
| Dess ganska gammal antar jag - Jag köpte den i oktober 2004 och Dell ger ett års garanti - det kanske inte är värt att reparera om något annat kommer att gå fort. Tack, vi har ett företag kommit i arbetet första måndagen i varje månad att göra underhåll - kan fråga dem om det något de kan göra. Tack igen |
|
| |||
| |||
| Hej igen, Jag har fått leka med inställningarna för mitt ATI Mobility Radeon 9700 kortet och horisontella och vertikala lattice snedvridningar som finns på min dator ändrats till två olika diagonalmått snedvridning när jag förändrat Direct3D inställningarna. Innebär detta bekräftar problem med grafikkortet och kan jag bara växlingsutrymmet med någon om det? Tack på förhand - och jag lovar Ill bidra till detta forum en dag snart! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Jag vill uppgradera Min Debatt CPU! | Hkcuong | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 22 juli 2009 17:51 |
| Problem med min bärbara pls nån hjälp | HelenHorbik | General Software Chat | 2 | 19 mars 2008 08:05 |
| Nya bärbara trådlösa chipset | Cew27 | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 17 februari 2008 13:17 |
| Funderar du överklocka en notebook GPU | nvidiaguy8600 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 8 december 2007 18:37 |
| Debatt bearbetningsföretag | Tomas MCA | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 9:e sep 2007 03:34 |
| Thread Tools | |
| |