vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Im haluavat parantaa my laptop peli!

Reply

Thread Tools
Old 20. Sep 2007, 16:39
Uusi Jäsen

Default Im haluavat parantaa my laptop peli!

Koska sain kannettavan tietokoneen, joka on HP Compaq Presario C300, olin tähän asti erittäin tyytyväinen sen suorituskykyyn. Olen kuitenkin viime aikoina alkaneet pelaaminen verkottumista pelejä tai MMOs. Se on ollut suuri vaikutus minun 1gig Ram, 120GB kovalevy, Intel aitoa (R) Dual Core 160Ghz, 160 GHz: n System (huono grafiikka, hitaampi reaktio, alhainen kuormittamattomana). Ive ollut HAKU parantaa my system kuitenkin En ole koskaan ymmärtänyt tai tarvitaan, jotta voitaisiin ymmärtää, miten se ostaa näytönohjain tai parantamisen minun Ram. Omat internet-yhteys on niin hyvä kuin saamme täällä Irlanti.

Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle, jos 3 keikat RAM tekee mitään eroa, ja mitä voitaisiin i etsii kun im ostaa näytönohjain (kello kertaa)

Myös ive ollut monta sivustoa etsivät neuvoja ja jotkut ovat virkaa että 3 keikat RAM tapana tehdä mitään muutoksia minun nopeus, ellei im vähän muistia, mutta ive aina opetettu enemmän Ram u sai nopeammin se menee.

kiitos
Old 20. Sep 2007, 16:58
Rahoittajien ryhmän

Unohda käyttäen 3GB RAM-muistia.
2GB RAM-muistia on kaksi kanavan parempiin tuloksiin 3GB.Assuming olet Laptop tukee kaksoiskäyttöä kanava.
Nopea tietokoneet ovat nopeita, koska tekijöiden yhdistelmästä.
Päivitys komponenttien läppäriin on kallista ja ei aina ole mahdollista.
Voit lisätä muistia ja se auttaa mutta uusia pelejä prosessori on suhteellisen hidasta ja laivalla grafiikka aio leikata sitä.

My System: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-muisti:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Äänikortti:
Laivaostoksista HDA
Kiintolevy (t):
Muutama lol 1650GB yhteensä
Optinen asema (t):
1xDVD Philips DVD +-RW
Asia / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Jäähdytys:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (t):
Acer 22 "laajakuva
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 20. Sep 2007, 17:26
Uusi Jäsen

niin olettaen voin tukea kaksi kanavaa, jotka huonosti selvittää heti, kun tiedän, miten olisi u ehdottaa ostaa 2gig upgrade ja loisit grahics kortti parhaani opion?
Old 20. Sep 2007, 18:29
Rahoittajien ryhmän

Kyllä se olisi paras vaihtoehto, mutta onko se edes mahdollista päivittää grafiikka on Compaq Presario C300?
En voi löytää mitään info parantamaan sitä.
Old 20. Sep 2007, 20:58
Rahoittajien ryhmän

Nope oli lyhyt flirtti kanssa tehdä yhtenäinen päivittää perusteet lappy's in muodossa MXM. Mutta se ei koskaan ottanut pois. Liian monia ongelmia valmistajien kanssa alustan "haluavat mennä eri reittejä asettelujen ja muita asioita.

Ainoat merkit Olen tuntenut tarjota se (ne eivät nyt) ovat Alienware, Dell ja Rock. Se oli noin muutama vuosi sitten, että ne vaiheittain mahdollisuutta pois.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 21. Sep 2007, 06:49
Uusi Jäsen

niin toisin sanoen ive got a tietokoneen dat i cant päivittää?
Old 21. Sep 2007, 07:00
Rahoittajien ryhmän

on hyvin vaikea päivittää läppäreissä .... yleensä niillä on laivalla näytönohjain (i usko thats mitä kutsutaan) ja prosessori on itse emolevyn (eli you cant ota se pois) ... mutta voit päivittää ram parantaa tietokoneiden nopeus
Tämä on syy, miksi olen saada työpöydälle sekä läppäriin kuin haluaisin päivittää tarvittaessa

My System: Cewy n ihme macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Emolevy:
Asus p5q deluxe
RAM-muisti:
4 keikka OCZ 1066mhz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
750 keikka Seagate, 32meg välimuisti
Optinen asema (t):
3 asus dvd kirjailijoita, LightScribe
Asia / PSU:
Lian-Li armoursuite pc-P60
Jäähdytys:
tuniq torni
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porttia
Monitor (t):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail näköala 64 | ubuntu / Arch Linux
Old 21. Sep 2007, 12:09
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by kevinmcnicholas View Post
niin toisin sanoen ive got a tietokoneen dat i cant päivittää?

Voisit mahdollisesti päivittää CPU, mutta olisi vahvistaa Jäähdytyskylvyn asennusohjelma pystyy käsittelemään lisääntyvän hukkalämpöä ja että lappy tarjoaisi tarpeeksi jännite. Se ei ole suuri työtä, mutta jälleen kerran, olisi tarkkailun ennen asennusta.

Voit päivittää nopeammin hdd mutta hyödyttäisi vain lastaus pelit vähentämällä kuormitusta kertaa.

Lisäämällä extra ram auttaa kun moniajon kuten uskon olet integroidun grafiikan ratkaisun niin lisäämällä extra ram ei auta kanssa, että se varastaa se ram varojen järjestelmän RAM-muistia, joten se todennäköisesti maxed ulos joka tapauksessa riippumatta siitä, onko voit lisätä enemmän.

Vaikka tehtävä on tarkastella bios ja varmista, että GPU on myöntämällä itselleen enimmäismäärä ram.

-Kanoakavirus
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Päivitys Oma tietokone parantamiseksi Gaming. thaull Rautatavaran Chat 2 9. Jul 2009 12:09
Gaming Laptop jeystone Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 5 10th Jan 2009 01:56
Gaming Laptop adamjm Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 4 11. Sep 2008 12:08
Best pelaamista kannettava tietokone alle 450 mxmad32 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 58 17. marraskuu 2007 15:52
Toivon joku voi auttaa acgillib Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 3 23. kesäkuu 2007 08:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.