![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Koska sain kannettavan tietokoneen, joka on HP Compaq Presario C300, olin tähän asti erittäin tyytyväinen sen suorituskykyyn. Olen kuitenkin viime aikoina alkaneet pelaaminen verkottumista pelejä tai MMOs. Se on ollut suuri vaikutus minun 1gig Ram, 120GB kovalevy, Intel aitoa (R) Dual Core 160Ghz, 160 GHz: n System (huono grafiikka, hitaampi reaktio, alhainen kuormittamattomana). Ive ollut HAKU parantaa my system kuitenkin En ole koskaan ymmärtänyt tai tarvitaan, jotta voitaisiin ymmärtää, miten se ostaa näytönohjain tai parantamisen minun Ram. Omat internet-yhteys on niin hyvä kuin saamme täällä Irlanti. Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle, jos 3 keikat RAM tekee mitään eroa, ja mitä voitaisiin i etsii kun im ostaa näytönohjain (kello kertaa) Myös ive ollut monta sivustoa etsivät neuvoja ja jotkut ovat virkaa että 3 keikat RAM tapana tehdä mitään muutoksia minun nopeus, ellei im vähän muistia, mutta ive aina opetettu enemmän Ram u sai nopeammin se menee. kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Unohda käyttäen 3GB RAM-muistia.
2GB RAM-muistia on kaksi kanavan parempiin tuloksiin 3GB.Assuming olet Laptop tukee kaksoiskäyttöä kanava. Nopea tietokoneet ovat nopeita, koska tekijöiden yhdistelmästä. Päivitys komponenttien läppäriin on kallista ja ei aina ole mahdollista. Voit lisätä muistia ja se auttaa mutta uusia pelejä prosessori on suhteellisen hidasta ja laivalla grafiikka aio leikata sitä. My System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| niin olettaen voin tukea kaksi kanavaa, jotka huonosti selvittää heti, kun tiedän, miten olisi u ehdottaa ostaa 2gig upgrade ja loisit grahics kortti parhaani opion? |
|
| |||
| |||
| Kyllä se olisi paras vaihtoehto, mutta onko se edes mahdollista päivittää grafiikka on Compaq Presario C300? En voi löytää mitään info parantamaan sitä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope oli lyhyt flirtti kanssa tehdä yhtenäinen päivittää perusteet lappy's in muodossa MXM. Mutta se ei koskaan ottanut pois. Liian monia ongelmia valmistajien kanssa alustan "haluavat mennä eri reittejä asettelujen ja muita asioita. Ainoat merkit Olen tuntenut tarjota se (ne eivät nyt) ovat Alienware, Dell ja Rock. Se oli noin muutama vuosi sitten, että ne vaiheittain mahdollisuutta pois.
|
| |||
| |||
| niin toisin sanoen ive got a tietokoneen dat i cant päivittää? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
on hyvin vaikea päivittää läppäreissä .... yleensä niillä on laivalla näytönohjain (i usko thats mitä kutsutaan) ja prosessori on itse emolevyn (eli you cant ota se pois) ... mutta voit päivittää ram parantaa tietokoneiden nopeus Tämä on syy, miksi olen saada työpöydälle sekä läppäriin kuin haluaisin päivittää tarvittaessa My System: Cewy n ihme macine
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Voisit mahdollisesti päivittää CPU, mutta olisi vahvistaa Jäähdytyskylvyn asennusohjelma pystyy käsittelemään lisääntyvän hukkalämpöä ja että lappy tarjoaisi tarpeeksi jännite. Se ei ole suuri työtä, mutta jälleen kerran, olisi tarkkailun ennen asennusta. Voit päivittää nopeammin hdd mutta hyödyttäisi vain lastaus pelit vähentämällä kuormitusta kertaa. Lisäämällä extra ram auttaa kun moniajon kuten uskon olet integroidun grafiikan ratkaisun niin lisäämällä extra ram ei auta kanssa, että se varastaa se ram varojen järjestelmän RAM-muistia, joten se todennäköisesti maxed ulos joka tapauksessa riippumatta siitä, onko voit lisätä enemmän. Vaikka tehtävä on tarkastella bios ja varmista, että GPU on myöntämällä itselleen enimmäismäärä ram.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Päivitys Oma tietokone parantamiseksi Gaming. | thaull | Rautatavaran Chat | 2 | 9. Jul 2009 12:09 |
| Gaming Laptop | jeystone | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 10th Jan 2009 01:56 |
| Gaming Laptop | adamjm | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 11. Sep 2008 12:08 |
| Best pelaamista kannettava tietokone alle 450 | mxmad32 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 58 | 17. marraskuu 2007 15:52 |
| Toivon joku voi auttaa | acgillib | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 3 | 23. kesäkuu 2007 08:27 |
| Thread Tools | |
| |