mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Im hoopt te verbeteren mijn laptop voor gaming!

Reply

Thread Tools
Old 20e sep 2007, 16:39
Nieuw Lid Fractie

Default Im hoopt te verbeteren mijn laptop voor gaming!

Sinds ik mijn laptop, een HP Compaq Presario C300, ik was tot nu toe zeer tevreden met zijn prestaties. Maar ik onlangs begonnen met het spelen van netwerken spelletjes of MMOs. Het heeft een groot effect op mijn 1gig Ram, 120GB Hard Drive, Intel echte (R) Dual Core 160Ghz, 160 GHz systeem (slechte graphics, langzamer reageren, lage tarief van de belasting). Ive is op zoek naar verbetering van mijn systeem, maar ik heb nooit begrepen of die nodig zijn om te begrijpen hoe, door het kopen van een grafische kaart of de verbetering van mijn Ram. Mijn internet verbinding is zo goed als we hier in Ierland.

Can someone please tell me if 3 optredens ram maakt geen verschil en wat kan ik zoeken wanneer im het kopen van een grafische kaart (klok keer)

Ive ook al op veel sites op zoek naar advies en sommige hebben posten zeggen dat 3 optredens van Ram wont maken elke verandering aan mijn snelheid, tenzij im weinig geheugen, maar ive altijd geleerd hoe meer Ram u got hoe sneller het gaat.

bedankt
Old 20e sep 2007, 16:58
Donor Groep

Vergeet over het gebruik van 3 GB RAM-geheugen.
2 GB RAM in dual-channel zal presteren 3GB.Assuming je laptop ondersteunt dual-channel.
Snelle computers zijn snel als gevolg van een combinatie van factoren.
Upgraden van componenten in een laptop is duur en niet altijd mogelijk.
U kunt meer geheugen, en dat zal helpen, maar voor nieuwe games je processor is relatief traag en onboard graphics zijn niet van plan het te verwijderen.

Mijn Systeem: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Geheugen:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Sound Card:
Onboard HDA
Hard Drive (s):
Een paar lol 1650GB totale
Optische Drive (s):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Koeling:
Tuniq Tower 120
Netwerk / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "breedbeeld
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 20e sep 2007, 17:26
Nieuw Lid Fractie

Ik kan dus de veronderstelling ondersteunen dual-channel, die ziek vinden zodra ik weet hoe zou u raden het kopen van een 2gig upgrade en zou een grahics kaart worden mijn beste opion?
Old 20e sep 2007, 18:29
Donor Groep

Ja, dat zou de beste optie, maar is het zelfs mogelijk om een upgrade van de graphics van de Compaq Presario C300?
I cant find any info over de actualisering van het.
Old 20e sep 2007, 20:58
Donor Groep

Nope, was er een korte flirt met het maken van een uniforme criteria voor de upgrade lappy's in de vorm van MXM. Maar het nooit deed. Te veel problemen met de fabrikanten van de chassis' te willen gaan verschillende routes met lay-outs en andere kwesties.

De enige merken die ik heb gekend aan te bieden (zij niet nu) zijn Alienware, Dell en Rock. Dat was ongeveer een paar jaar geleden dat zij geleidelijk de optie uit.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 21e sep 2007, 06:49
Nieuw Lid Fractie

dus met andere woorden, ive got een computer dat i cant upgrade?
Old 21e sep 2007, 07:00
Donor Groep

Het is zeer moeilijk te upgraden laptops .... Meestal hebben zij een onboard grafische kaart (i think thats wat haar genaamd) en de processor is eigenlijk op het moederbord (wat betekent dat u cant take it off) ... maar je kan upgraden ram ter verbetering van de snelheid van computers
dit is de reden waarom krijg ik een desktop en een laptop als ik wil upgraden wanneer dat nodig is

Mijn Systeem: Cewy het wonder macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moederbord:
asus p5q deluxe
RAM Geheugen:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optische Drive (s):
3 ASUS DVD-schrijvers, lightscribe
Case / PSU:
armoursuite Lian-Li PC-P60
Koeling:
tuniq toren
Netwerk / Internet:
dubbele Gigabit LAN-poorten
Monitor (s):
24 "Dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 21e sep 2007, 12:09
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinmcnicholas View Post
dus met andere woorden, ive got een computer dat i cant upgrade?

Je zou kunnen upgraden van de cpu, maar zou moeten bevestigen dat de koeling setup kunnen de extra restwarmte en dat de lappy zou genoeg spanning. Dat is niet een grote baan, maar, nogmaals, zou moeten controleren voorafgaand aan de installatie.

Je zou kunnen upgraden naar een snellere hdd maar het zou alleen maar ten goede komen laden games door het verminderen van de belasting tijden.

Het toevoegen van extra RAM-geheugen zal helpen bij multitasking zoals ik denk dat u over een geïntegreerde grafische oplossing, zodat het toevoegen van extra RAM-geheugen zal niet helpen met dat als hij steelt is het ram middelen uit het systeem ram, dus het zal waarschijnlijk maxed out toch ongeacht of deze al dan niet u meer.

Hoewel u een kijkje in de bios om te zorgen dat de GPU is de toewijzing zelf het maximumbedrag van de ram.

-Kanoakavirus
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Opwaarderen My Computer to Improve Gaming. thaull Algemeen Hardware Chat 2 De 9 juli 2009 12:09
Gaming Laptop jeystone Laptops, Mobiles & PDA's 5 10 Jan 2009 01:56
Gaming Laptop adamjm Laptops, Mobiles & PDA's 4 11 sep 2008 12:08
Beste gaming laptop onder 450 mxmad32 Laptops, Mobiles & PDA's 58 17 nov 2007 15:52
Hopen iemand kan helpen acgillib Geluid, Speakers & MP3 Spelers 3 23 jun 2007 08:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.