![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Sinds ik mijn laptop, een HP Compaq Presario C300, ik was tot nu toe zeer tevreden met zijn prestaties. Maar ik onlangs begonnen met het spelen van netwerken spelletjes of MMOs. Het heeft een groot effect op mijn 1gig Ram, 120GB Hard Drive, Intel echte (R) Dual Core 160Ghz, 160 GHz systeem (slechte graphics, langzamer reageren, lage tarief van de belasting). Ive is op zoek naar verbetering van mijn systeem, maar ik heb nooit begrepen of die nodig zijn om te begrijpen hoe, door het kopen van een grafische kaart of de verbetering van mijn Ram. Mijn internet verbinding is zo goed als we hier in Ierland. Can someone please tell me if 3 optredens ram maakt geen verschil en wat kan ik zoeken wanneer im het kopen van een grafische kaart (klok keer) Ive ook al op veel sites op zoek naar advies en sommige hebben posten zeggen dat 3 optredens van Ram wont maken elke verandering aan mijn snelheid, tenzij im weinig geheugen, maar ive altijd geleerd hoe meer Ram u got hoe sneller het gaat. bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vergeet over het gebruik van 3 GB RAM-geheugen.
2 GB RAM in dual-channel zal presteren 3GB.Assuming je laptop ondersteunt dual-channel. Snelle computers zijn snel als gevolg van een combinatie van factoren. Upgraden van componenten in een laptop is duur en niet altijd mogelijk. U kunt meer geheugen, en dat zal helpen, maar voor nieuwe games je processor is relatief traag en onboard graphics zijn niet van plan het te verwijderen. Mijn Systeem: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Ik kan dus de veronderstelling ondersteunen dual-channel, die ziek vinden zodra ik weet hoe zou u raden het kopen van een 2gig upgrade en zou een grahics kaart worden mijn beste opion? |
|
| |||
| |||
| Ja, dat zou de beste optie, maar is het zelfs mogelijk om een upgrade van de graphics van de Compaq Presario C300? I cant find any info over de actualisering van het. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope, was er een korte flirt met het maken van een uniforme criteria voor de upgrade lappy's in de vorm van MXM. Maar het nooit deed. Te veel problemen met de fabrikanten van de chassis' te willen gaan verschillende routes met lay-outs en andere kwesties. De enige merken die ik heb gekend aan te bieden (zij niet nu) zijn Alienware, Dell en Rock. Dat was ongeveer een paar jaar geleden dat zij geleidelijk de optie uit.
|
| |||
| |||
| dus met andere woorden, ive got een computer dat i cant upgrade? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Het is zeer moeilijk te upgraden laptops .... Meestal hebben zij een onboard grafische kaart (i think thats wat haar genaamd) en de processor is eigenlijk op het moederbord (wat betekent dat u cant take it off) ... maar je kan upgraden ram ter verbetering van de snelheid van computers dit is de reden waarom krijg ik een desktop en een laptop als ik wil upgraden wanneer dat nodig is Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Je zou kunnen upgraden van de cpu, maar zou moeten bevestigen dat de koeling setup kunnen de extra restwarmte en dat de lappy zou genoeg spanning. Dat is niet een grote baan, maar, nogmaals, zou moeten controleren voorafgaand aan de installatie. Je zou kunnen upgraden naar een snellere hdd maar het zou alleen maar ten goede komen laden games door het verminderen van de belasting tijden. Het toevoegen van extra RAM-geheugen zal helpen bij multitasking zoals ik denk dat u over een geïntegreerde grafische oplossing, zodat het toevoegen van extra RAM-geheugen zal niet helpen met dat als hij steelt is het ram middelen uit het systeem ram, dus het zal waarschijnlijk maxed out toch ongeacht of deze al dan niet u meer. Hoewel u een kijkje in de bios om te zorgen dat de GPU is de toewijzing zelf het maximumbedrag van de ram.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Opwaarderen My Computer to Improve Gaming. | thaull | Algemeen Hardware Chat | 2 | De 9 juli 2009 12:09 |
| Gaming Laptop | jeystone | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 10 Jan 2009 01:56 |
| Gaming Laptop | adamjm | Laptops, Mobiles & PDA's | 4 | 11 sep 2008 12:08 |
| Beste gaming laptop onder 450 | mxmad32 | Laptops, Mobiles & PDA's | 58 | 17 nov 2007 15:52 |
| Hopen iemand kan helpen | acgillib | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 3 | 23 jun 2007 08:27 |
| Thread Tools | |
| |