mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Im håpende å forbedre min laptop for spill!

Reply

Thread Tools
Old 20nde Sep 2007, 16:39
New Member Group

Default Im håpende å forbedre min laptop for spill!

Siden jeg har min laptop, en HP Compaq Presario C300, ble jeg til nå svært fornøyd med resultatene. Men jeg har nylig begynt å spille nettverks spill eller MMOs. Den har hatt en stor innvirkning på min 1gig ram, 120GB harddisk, Intel ekte (R) Dual Core 160Ghz, 160 Ghz System (dårlig grafikk, tregere respons, lav hastighet på Beregnigner). Ive vært ute til å forbedre systemet, men jeg har aldri forstått eller nødvendig for å forstå hvordan, ved å kjøpe et grafikkort eller oppgradere min Ram. Min internett er så god som vi får her i Irland.

Kan noen vennligst fortelle meg om 3 gigabyte RAM vil gjøre noen forskjell, og hva kan jeg være på utkikk etter når im kjøpe grafikkort (klokke ganger)

Også Ive vært på mange nettsteder på jakt etter råd og noen har innlegg som sier at 3 gigabyte RAM vilikke gjøre noen endring i fart, med mindre im lite minne, men Ive alltid lært mer Ram u fikk fortere den går.

takk
Old 20nde Sep 2007, 16:58
Donor Group

Glem hjelp 3GB RAM.
2 GB RAM i dual kanal vil gi bedre resultater 3GB.Assuming du Laptop støtter dual kanal.
Fast datamaskiner raskt på grunn av en kombinasjon av faktorer.
Oppgradering av komponenter i en laptop er dyrt og ikke alltid mulig.
Du kan legge til mer minne og som vil hjelpe, men for nye spill prosessoren er relativt langsom og onboard grafikk ikke kommer til å kutte den.

Min System: Krlll

Prosessor (er):
Intel Q9550@4.33Ghz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-minne:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Lydkort:
Onboard HDA
Harddisk (er):
Noen lol 1650GB totalt
Optisk stasjon (er):
1xDVD Philips DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Cooling:
Tuniq Tower 120
Nettverk / Internett:
Dual Gigabit Ethernet
Skjerm (er):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 20nde Sep 2007, 17:26
New Member Group

så antar jeg kan støtte dual kanal som ill finne ut så snart jeg vet hvordan ville u foreslår kjøpe 2gig oppgradere og ville en grahics kortet være min beste opion?
Old 20nde Sep 2007, 18:29
Donor Group

Ja det ville være det beste alternativet, men det er også mulig å oppgradere grafikken i Compaq Presario C300?
Jeg skrånende finner noen informasjon om oppgradering av den.
Old 20nde Sep 2007, 20:58
Donor Group

Nope, var det en kort flørt med å lage en enhetlig oppgradering kriterier for lappy er i form av MXM. Men det aldri tok av. For mange problemer med produsentene av chassiset "ønsker å gå forskjellige ruter med oppsett og andre problemer.

Den eneste merker jeg har kjent for å tilby den (de ikke nå) er Alienware, Dell og Rock. Det var rundt et par år siden at de fases alternativet ut.

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 21. sep 2007, 06:49
New Member Group

så med andre ord Ive fikk en datamaskin dat i cant oppgradere?
Old 21. sep 2007, 07:00
Donor Group

det er svært vanskelig å oppgradere laptopper .... Vanligvis har de en onboard grafikkort (jeg tror dvs hva det heter) og prosessoren er faktisk på hovedkortet (som betyr du skrånende ta den av) ... men du kan oppgradere ram å forbedre datamaskiner hastighet
Dette er grunnen til at jeg får en skrivebordet samt en laptop som jeg ønsker å oppgradere ved behov

Min System: Cewy er rart macine

Prosessor (er):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Hovedkort:
asus p5q deluxe
RAM-minne:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
onboard
Harddisk (er):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk stasjon (er):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Case / PSU:
Lian-li armoursuite PC-p60
Cooling:
tuniq tårn
Nettverk / Internett:
Dual Gigabit LAN-porter
Skjerm (er):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / ARCH linux
Old 21. sep 2007, 12:09
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by kevinmcnicholas View Post
så med andre ord Ive fikk en datamaskin dat i cant oppgradere?

Du kan potensielt oppgradere CPU, men må bekrefte kjøling oppsett kan håndtere den ekstra avfall varmen og at lappy ville gi nok spenning. Det er ikke en stor jobb, men igjen, må sjekke ut før installasjon.

Du kan oppgradere til en raskere HDD men bare ville nytte lasting spill ved å redusere belastningen ganger.

Legge til ekstra ram vil hjelpe når multitasking som jeg tror du har et integrert grafikk-løsning slik at det legges til ekstra ram vil ikke hjelpe med det som det stjeler det ram ressurser fra systemet ram, så det vil trolig være maxed ut likevel uansett om ikke du legger til flere.

Selv har en kikk i bios at GPU er fordele seg maksimumsmengden RAM.

-Kanoakavirus
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Oppgradering Min datamaskin for å bedre gaming. thaull General Hardware Chat 2 9 juli 2009 12:09
Gaming Laptop jeystone Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 5 10 januar 2009 01:56
Gaming Laptop adamjm Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 4 11. sep 2008 12:08
Best gaming laptop for under 450 mxmad32 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 58 17 nov 2007 15:52
Håper noen kan hjelpe acgillib Lyd, høyttalere og MP3-spillere 3 23 juni 2007 08:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.