по-малко капитал

Magazine
Go Back   Компютърна сок > Компютърен хардуер > Лаптопи, Mobiles & текст

Register

Търся таблет ...

Reply

Нишка Инструменти
Old 21-ви септември, 2008, 07:25
Член Група

Default Търся таблет ...

Текущата ми лаптоп е 4 години, и бързо се влошава. Тя може да тече едва Канцелария 2007 програми в същото време да имате, както и броя на корумпирани сектори на твърдия диск се увеличава геометрично. Ergo, имам нужда от нов.

Аз бях гледаш на НР таблетката. По-конкретно член на серията TX2500, звено за подражание. Аз бях избран за тази серия по ред причини, не на последно място от които е текущия ми статут на студент. Аз съм учи инженерство, така рисуване и манипулиране на диаграми и структури е важно, и таблетката ще ми позволи да се отбелязва с клавиатура, а след това скица диаграми, както е необходимо.

Какво прави сок посъветва? Трябва ли да се откажа от мечтите на таблетка достатъчно мощна, за да стартират програми (игри) на работния плот грубо ниво и все още да е полезен таблетка за инженеринг, и ще получите високо лаптоп края?

HP TX2500 серия преносими компютри -- http://h41306.www4.hp.com/section?SI...23&secid=79974

Сложност Извинете връзка, мислех, че TinyURL може да бъде проблем, в случай, че се свързва с неприятни места.
Old 4 октомври 2008, 13:58
Номер на групата

Default Търся таблет ...

Бих казал, че ще зависи какъв по-важно за вас, ако сте посветен на курсовата си и т.н. Тогава няма да имате нужда да вилица милиони лири за nVidias най-скъпата графична карта, но предполагам ще се нуждаят от една доста прилична за движение 3D модели др

Но наистина, неговите потребителски избор, ако искате да гледате HD филми и да играе на най-powerhungry игри, тогава да, вземи си по-скъпо, посветена лаптоп, но ако ти обръщам повече към сте работа, вие ще получите масло изучаване опит, а спестите малко пари.