![]() |
|
| |||
| |||
| Min nuværende laptop er nu 4 år gammel, og er hastigt forværres. Det kan næppe køre Office 2007-programmer på samme tid som iTunes, og antallet af beskadigede sektorer på harddisken er stigende geometrisk. Ergo, jeg har brug for en ny. Jeg har kigget på en HP Tablet. Specifikt, et medlem af TX2500 serien, link til følge. Jeg har valgt denne serie til en række årsager, ikke mindst som er min nuværende status som studerende. Jeg studerer ingeniør, så tegning og manipulation af diagrammer og strukturer er vigtig, og en Tablet vil tillade mig at gøre notater med et tastatur, så skitse diagrammer efter behov. Hvad betyder Juice rådgive? Skal jeg opgive mine drømme om en tablet kraftige nok til at køre programmer (spil) på ca-desktop-niveau og stadig være et nyttigt tablet til teknik, og få en high-end bærbar? HP TX2500 series laptops -- http://h41306.www4.hp.com/section?SI...23&secid=79974 Undskyld link kompleksitet, jeg troede tinyurl kan være et problem, hvis jeg var linker til ubehagelige steder. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil sige, at det vil afhænge whats mere vigtigt for dig, hvis du er dedikeret til dine kurser osv. så du behøver ikke at punge ud med millioner af pounds for NVIDIAs dyreste grafikkort, men jeg formoder, du har brug for en temmelig anstændigt en til at køre 3D-modeller osv. Men virkelig, at bruger-valg, hvis du vil se HD-film og spille den mest powerhungry spil, så ja, få en dyrere dedikeret bærbar computer, men hvis du hælder mere i retning du arbejder, vil du få en smør studere erfaring, og spare nogle penge. Personligt er mine bedste løsning ville være to. Jeg vil helst have en bærbar computer til arbejde / studier med, og en desktop til noget andet, men så spørgsmålene penge.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kan ikke rememebr se denne post før, så undskyld det forsinkede svar. Jeg vil sige det samme som 4D (Fordy (Ford) Ollie især, hvis det er nyere spil du ønsker at spille på tabletten, er det ikke kommer til at ske, tabletter er lavet til tegning osv. Ja du kan få ganske gode, men de vandt 't være noget, der ligner en PC. Men så igen, hvis du får en avanceret bærbar computer, er det stadig ikke vil være det samme som et skrivebord. Personligt hvad jeg planlægger at gøre (forhåbentlig starter Uni i et års tid) er få en god pc købes (omkring december ish når nye CPU'er kommer ud), så få en billig (ish) tablet for at arbejde på, som jeg også håber at gøre et ingeniørstudium.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er du stadig i jagten på en tablet? Hvis ja hvad med her? http://tinyurl.com/3mq78n
| |||
| |||
| Citat:
Takket være dem, der har svaret. Spiller ikke nye (efter 2007) spil, har jeg en uhyrlig Desktop til det, men simpelthen at køre ældre spil, som jeg gerne vil bruge for at fordrive de mange timer mellem at finde noget nyttigt at gøre. [EDIT] Det er derfor jeg undgå tinyurls: P |
|
| |||
| |||
| På et mere hjælpsom note, og jeg forventer, jeg vil blive skudt ned for dette, men har du overvejet en Mac? Jeg fik en i de stater, og jeg elsker mine! Meget hurtig og fantastisk til at gøre masser af tegning / CAD arbejde. Og med det hjælpeprogram, der kommer med en mac såkaldte bootcamp, kan du installere XP på en helt separat partition, som du kan starte, når du har brug for, hvis du ønsker at spille spil. At bruge Bootcamp du har brug for din egen version af XP selv. Jeg synes også, at min Mac kører XP bedre end min Windows laptop i nogle måder! (Selv om den bærbare computer er meget gammel mens MacBook ikke er). |
|
| |||
| |||
| Jeg har faktisk betragtes som en mac, mod alle instinkt og bedre vidende. Ting er, jeg ved, hvordan man får XP og Vista kører præcis, som jeg vil, glat som kan være ... det meste af tiden, og jeg ty til Kubuntu, når alt andet går wahoonie formet. Jeg har ikke tid i øjeblikket til at lære, hvordan man får et helt nyt OS danse til min melodi, og jeg vil sandsynligvis ikke have sagt tid til en god lang tid. Som det ser ud, gør overgangen til standalone Vista vil være skræmmende nok, jeg brugt til at bytte Oss på virtuelle maskiner til at rette fejl. |
|
| |||
| |||
| Fairy snus, men jeg vil stil meget reommend en mac. Batteriet er langt bedre end nogen vinduer laptop jeg har set før - jeg kan få omkring 5 timer ud af minen. De har også genoptage fra standby meget hurtigere. |
|
| |||
| |||
| Men ud fra hvad jeg har set der er ikke nogen Mac-tabletter, kunne jeg være forkert, men kun fra hvad jeg kan huske. Og da du ikke spiller nogen spil fra efter 07, en standard bærbar / rimelig god tablet bør gøre bøde. de vil ikke spille samt en øverste ende skrivebordet, men intet vil, hvilket er hvorfor folk stadig bruger desktops. |
|
| |||
| |||
| Jeg Dvale, ingen standby strøm spilde for mig:) Og jeg har en cool lille app på denne bærbar, der langt øger batteriets levetid. Kan 'havn til en anden bærbar med lethed og en lille lappeløsninger. Denne laptop er 4 år gammel, og jeg stadig få cirka 4 timer ud af batteriet, når jeg bare søger på 'netto. |