![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma nykyinen kannettava tietokone on nyt 4 vuotta vanha, ja on nopeasti heikkenemässä. Se voi tuskin käyttää Office 2007-ohjelmia samaan aikaan kuin iTunes, ja määrä vioittunut alojen kiintolevyn kasvaa geometrisesti. Ergo, tarvitsen uuden. Olen etsinyt on HP: n Tablet. Erityisesti jäsen TX2500-sarjan linkki seurata. Olen valinnut tämän sarjan useista syistä, eikä vähiten joka on minun nykyinen tila opiskelijana. Olen opiskelemaan tekniikkaa, joten piirustus ja manipuloinnin kaavioiden ja rakenteita on tärkeää, ja Tablet antaa minun tehdä muistiinpanoja näppäimistön, sitten luonnos kaavioita tarpeen. Mitä Juice neuvoja? Pitäisikö minun luopua unelmani ja tabletti on tarpeeksi vahva suorittaa ohjelmia (pelejä) suurin piirtein-kassa tasolla ja silti hyödyllinen tabletti suunnittelu ja saada high-end-kannettava? HP TX2500-sarjan kannettavat tietokoneet -- http://h41306.www4.hp.com/section?SI...23&secid=79974 Anteeksi linkki monimutkaisuus, ajattelin tinyurl voi olla ongelma, jos olin linkitys epämiellyttäviä sivustoja. |
|
| |||
| |||
| En halua sanoa, se riippuu Mikä tärkeämpää sinulle, jos olet omistettu oma kursseista jne. niin sinun ei tarvitse pulittaa miljoonia puntia nVidias kallein näytönohjain, mutta oletan sinun melko kunnollinen yksi käytössä 3D-malleja jne. Mutta todellakin, sen käyttäjän valinta, jos haluat katsella HD-elokuvia ja pelata mahdollisimman powerhungry pelejä, niin kyllä, saat kalliimpi oma kannettava tietokone, mutta jos kääntyä entistä enemmän olet työssä, saat voin opiskella kokemusta, ja säästää rahaa. Henkilökohtaisesti minun top vaihtoehto olisi kaksi. Olisin mieluiten on kannettava työskennellä / opiskella kanssa, ja kassa mitään muuta, mutta sitten asiat rahaa.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En voi rememebr näe tätä viestiä ennen, joten anteeksi myöhäistä vastausta. Sanoisin samaa kuin 4D (Fordy (Ford) Ollie lähinnä, jos se uudemmat pelit et halua leikkivät tabletti, se ei tule tapahtumaan, tabletit on tehty nosto jne. Kyllä voit saada varsin hyviä, mutta ne oli "t on läheskään tietokoneeseen. Mutta sitten taas, jos saat huippuluokan kannettava tietokone, sillä vielä ei ole sama kuin työpöydälle. Itse mitä olen aikoo tehdä (toivottavasti alkaa Uni on vuoden aikana) on Hanki hyvä PC ostaa (noin joulukuu ish kun uuden suorittimen ulos) niin saat halvalla (ish) tabletti työtä, koska olen myös haluavat tehdä Engineering aikana.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko vielä metsästystä varten tabletti? Jos näin on, mitä täällä? http://tinyurl.com/3mq78n
| |||
| |||
| Quote:
Kiitos niille, jotka olet vastannut. Ei pelissä uutta (jälkeen 2007) pelejä, minulla on hirveä työpöydälle, mutta vain käynnissä vanhoja pelejä, että haluan käyttää poissa pitkiä päiviä välillä löytää jotain kiinnostavaa. [EDIT] Siksi vältän tinyurls: P |
|
| |||
| |||
| Entistä hyvä huomata, ja odotan pääsen ammuttiin alas tämän, mutta sinun pitää poika? Minulla on yksi valtioiden ja rakastan minun! Hyvin nopeasti ja hyvin ja tekee paljon piirtämisen / CAD työtä. Ja apuohjelma, joka tulee poika nimeltä bootcamp, voit asentaa XP: n täysin erillinen osio, joka voidaan käynnistää, jos ja kun haluat, jos haluat pelata pelejä. Käyttää Bootcamp sinun tarvitse omaa versiota XP kuitenkin. Olen myös sitä mieltä, että minun Macissa XP parempi kuin Windows laptop jollain tapaa! (Vaikka kannettava tietokone on hyvin vanha taas MacBook ei ole). |
|
| |||
| |||
| Olen itse asiassa pitää poika, kaikelta vaisto ja parempaa tietoaan. Asia on, tiedän, miten saada XP ja Vista toimii juuri niin kuin haluan, sujuvasti kuin voi olla ... suurimman osan ajasta, ja minä turvautua Kubuntu, kun kaikki muu menee wahoonie muotoinen. Minulla ei ole aikaa tällä hetkellä tietää, miten saada täysin uuden käyttöjärjestelmän tanssia minun virittää, ja en todennäköisesti ei ole sanonut aika hyvin kauan. Sellaisenaan, jolloin siirtyminen standalone Vista on pelottava riittää, olen käyttää vaihtava OSS on virtuaalikoneiden korjaamaan virheitä. |
|
| |||
| |||
| Fairy nuuska mutta haluaisin Stil erittäin reommend poika. Akku on paljon parempia kuin Windows-kannettavaan olen nähnyt - en voi saada noin 5 tuntia pois kaivoksesta. Ne myös jatkaa valmiustilasta paljon nopeammin. |
|
| |||
| |||
| Mutta mitä olen nähnyt ei ole mitään Mac-tabletit, saatan olla väärässä, mutta juuri siitä, mitä muistan. Ja kun eivät pelaa kaikkia pelejä, kun 07, standardi kannettava / kohtuullisen hyvä tabletti tulisi tehdä hyvin. niitä ei pelata sekä yläpäähän työpöydällä, mutta mikään ei, minkä vuoksi ihmiset edelleen käytössä työasemia. |
|
| |||
| |||
| En Hibernate, ei standby power tuhlaa minulle:) Ja olen jäähtyä hieman app tämä kannettava tietokone, joka lisää huomattavasti akun käyttöikää. Voi satamasta toiseen kannettavaan helposti ja vähän sieltä täältä. Tämä kannettava on 4 vuotta vanha, ja olen silti noin 4 tuntia pois akku, kun olen vain selailemassa "net. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Toshiba M400 tabletti ei tunnusta kynä paine | metalface | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 0 | 22. toukokuuta 2009 17:23 |
| Tablet PC vs perinteinen Notebook | caggles | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 28th Feb 2008 10:33 |
| Voiko kirjallisesti tabletti desigend varten XP työtä Mac | tjpearson | Rautatavaran Chat | 1 | 2. Jan 2008 19:20 |
| Tabletti! | coleshill | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 24. marraskuu 2007 06:15 |
| Thread Tools | |
| |