manji kapital -

Magazine
Go Back   Computer soka > Computer Hardware > Prijenosna računala, Mobiles i PDA uređaji

Register

Im 'obličje za tablet ...

Reply

Thread Tools
Old 21 rujan 2008, 07:25
Member Group

Default Im 'obličje za tablet ...

Moj trenutni laptop je sada 4 godine, te je brzo pogorsava. Ona jedva može pokrenuti programe paketa Office 2007 u isto vrijeme kao iTunes, a broj oštećenih sektora na hard-disk raste geometrijski. Ergo, Trebam novi.

Ive 'bio obličje at HP tablet. Naime, član TX2500 serije, link slijedi. Ja sam izabrao ovu seriju za više razloga, ne najmanje od kojih je moj trenutni status kao student. Ja sam studirao inženjerstvo, pa i crtanje dijagrama manipulacija i struktura je važan, i tablet će dopustiti mene za napraviti bilješke s tipkovnice, a zatim skica dijagrami prema potrebi.

Što Sok savjetovati? Trebam li odustati na moje snove tableta dovoljno snažan da teče programi (igre) na otprilike-desktop razini i dalje biti koristan tableta za inženjering, i dobiti high-end laptop?

HP TX2500 serija laptopa -- http://h41306.www4.hp.com/section?SI...23&secid=79974

Oprostite link složenosti, mislio sam da TinyURL bi mogao biti problem, u slučaju da je veže uz neugodne stranice.
Old 4. listopad 2008, 13:58
Donatorska Grupa

Ja bih rekao da će zavisiti koliko je više važno za vas, ako ste posvetio svoj coursework itd. onda nećete morati krvariti milijuna funti za nVidias najskuplja grafička kartica, no mislim da će trebati prilično pristojan jedan za trčanje 3D modela itd.

Ali stvarno, svojim korisnicima izbor, ako želite gledati HD filmove i igrati većinu igara powerhungry, onda da, dobiti više skup posvećen laptop, ali ako skretanje više prema ste raditi, youll 'dobiti maslaca studiranje iskustvo, i uštedite nešto novca.

Osobno moje top opcija će biti dva. Ja bih idealno imati laptop za rad / s studiranja, te radna površina za bilo što drugo, ali onda pitanja novca.
Old 4. listopada 2008, 14:25
Donatorska Grupa