![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn huidige laptop is nu 4 jaar oud, en wordt snel verslechtert. Het kan nauwelijks lopen Office 2007-programma's op hetzelfde moment als Itunes, en het aantal beschadigde sectoren op de harde schijf neemt geometrisch. Ergo, ik heb een nieuwe. Ik heb te kijken naar een HP Tablet. Concreet, een lid van de tx2500 serie, link te volgen. Ik heb deze serie om een aantal redenen, niet in het minst die gekozen is mijn huidige status als een student. Ik studeer bouwkunde, dus tekenen en manipulatie van schema's en structuren is belangrijk, en een Tablet mij toe om notities te maken met een toetsenbord, dan schets diagrammen als nodig is. Wat doet Juice adviseren? Moet ik opgeven op mijn dromen van een tablet krachtig genoeg om programma's (spellen) op ongeveer desktop-niveau en nog steeds een nuttig tablet voor engineering lopen, en krijg een high-end laptop? HP tx2500 serie laptops -- http://h41306.www4.hp.com/section?SI...23&secid=79974 Excuseer link complexiteit, dacht ik tinyurl kan een probleem zijn, voor het geval ik was onaangenaam links naar sites. |
|
| |||
| |||
| Ik zou zeggen zou whats meer belangrijk voor je hangt, als je gewijd aan uw cursussen etc. zul je niet nodig om vork van miljoenen ponden voor nVidias duurste grafische kaart, maar ik veronderstel je een behoefte een heel behoorlijk voor het draaien van 3D-modellen, enz. Maar echt, de gebruiker keuze, als je wilt om HD-films kijken en de meest powerhungry spelen, speel dan ja, krijgen een duurdere speciale laptop, maar als je meer neigen naar je werk, krijg je een boter studeren ervaring, en wat geld besparen. Persoonlijk mijn top optie zou zijn twee. Ik zou idealiter een laptop voor het werken / studeren met, en een desktop voor iets anders, maar toen het geld uitgeeft.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik kan niet rememebr het zien van dit bericht voor, dus sorry voor de late antwoord. Ik zou zeggen hetzelfde als 4D (Fordy (Ford) Ollie vooral, als het nieuwere spellen die je wil spelen op het tablet, is het niet gebeuren, tabletten zijn gemaakt voor het opstellen enz. Ja je kunt heel goed, maar ze won 't wordt zoiets als een PC. Maar goed, als je een high-end laptop te krijgen, dan nog zal niet hetzelfde als een desktop. Persoonlijk wat ik van plan ben te doen (hopelijk vanaf Uni in een jaar tijd) is zorg voor een goede pc gekocht (rond december ish wanneer er nieuwe CPU's komen) krijgen dan een goedkope (ish) tablet voor het werken aan, zoals ik ben ook een hoop te doen engineering cursus.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bent u nog in de jacht op een tablet? Zo ja, hoe zit het hier? http://tinyurl.com/3mq78n
| |||
| |||
| Citaat:
Dank degenen die hebben gereageerd. Niet gewonnen met nieuwe (na 2007) spelen, ik heb een desktop voor die monsterlijke, maar gewoon lopen oudere spellen die ik graag gebruiken om weg terwijl de lange uren tussen het vinden van iets nuttigs te doen. [EDIT] Dat is waarom ik vermijden tinyurls: P |
|
| |||
| |||
| Op een meer nuttige nota, en ik verwacht dat ik zal krijgen neergeschoten voor deze, maar heb je gezien als een Mac? Ik heb er een in de staten en ik hou van mij! Zeer snel en voordelig voor het doen van veel van tekenen / CAD werk. En met het nut dat wordt geleverd met een mac genaamd bootcamp kun je XP installeren op een volledig aparte partitie die je kunt opstarten in waar en wanneer u als u wilt spelen. Voor het gebruik van bootcamp hoef je je eigen versie van XP wel. Ook vind ik dat mijn mac draait XP beter dan mijn Windows-laptop in sommige opzichten! (Hoewel de laptop is zeer oud terwijl de MacBook is niet). |
|
| |||
| |||
| Ik heb eigenlijk beschouwd als een mac, tegen alle instinct en beter weten in. Thing is, ik weet hoe je XP en Vista loopt precies zoals ik wil, glad, zoals kan worden ... meeste van de tijd, en ik toevlucht tot Kubuntu wanneer al het andere wahoonie gaat gevormd. Ik heb niet de tijd op het moment om te leren hoe een volledig nieuw OS dansen op mijn stemmen te krijgen, en ik zal waarschijnlijk niet gezegd hebben tijd voor een goede lange tijd. In de huidige, waardoor de overstap naar stand-alone vergezicht zal eng genoeg, ben ik gebruikt om swapping besturingssystemen op virtuele machines om fouten te corrigeren. |
|
| |||
| |||
| Fairy snuif maar ik zou zeer stil reommend een Mac. De batterij is veruit superieur aan elke Windows laptop heb ik eerder gezien - Ik kan ongeveer 5 uur uit de mijne. Ook hervatten vanuit stand-by een stuk sneller. |
|
| |||
| |||
| Maar van wat ik heb gezien zijn er geen Mac-tabletten, zou ik het mis, maar alleen van wat ik me kan herinneren. En als je niet speelt geen spellen van na 07, een standaard laptop / tablet redelijk goed moeten doen prima. zij zullen niet spelen evenals een top desktop, maar niets wil, die is waarom mensen nog steeds gebruik van desktops. |
|
| |||
| |||
| Ik Hibernate, geen stand-by vermogen verspillen voor mij:) En ik heb een leuke app op deze laptop die aanzienlijk verhoogt levensduur van de batterij. Kan 'poort naar een andere laptop met gemak en een beetje knutselen. Deze laptop is 4 jaar oud, en ik nog steeds ongeveer 4 uur uit de batterij wanneer ik ben de 'netto browsen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Toshiba M400-tablet niet zal erkennen pen druk | metalface | Laptops, Mobiles & PDA's | 0 | 22 mei 2009 17:23 |
| Tablet PC vs traditionele persbericht | caggles | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 28 feb 2008 10:33 |
| Zal schriftelijk tablet desigend voor XP werken op een Mac | tjpearson | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 2 januari 2008 19:20 |
| Tablet! | coleshill | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 24 nov 2007 06:15 |
| Thread Tools | |
| |