![]() |
|
| |||
| |||
| Min nåværende bærbare er nå 4 år gammel, og blir raskt forverret. Det kan knapt kjøre Office 2007-programmer samtidig som iTunes, og antall skadede sektorer på hard-kjøre øker geometrisk. Ergo, jeg trenger en ny. Jeg har vært å se på en HP Tablet. Nærmere bestemt, et medlem av TX2500-serien, lenke til følge. Jeg har valgt denne serien for en rekke årsaker, ikke minst som er min nåværende status som student. Jeg studerer ingeniørfag, så tegningen og manipulering av diagrammer og strukturer er viktig, og en tavle vil tillate meg å gjøre notater med et tastatur, så skisse diagrammer som nødvendig. Hva betyr råde Juice? Bør jeg gi opp drømmene mine av en tablett kraftig nok til å kjøre programmer (spill) på omtrent-desktop-nivå og likevel være en nyttig tablett for prosjektering, og få en high-end laptop? HP TX2500 series pc'er -- http://h41306.www4.hp.com/section?SI...23&secid=79974 Unnskyld link kompleksitet, tenkte jeg tinyurl kan være et problem, i tilfelle jeg var koblet til ubehagelige steder. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil si det kommer an på hva mer viktig for deg, hvis du er dedikert til kurs osv. så du trenger ikke å punge ut millioner av pounds for nVidias dyreste grafikkort, men jeg antar du trenger en ganske anstendig ett for å kjøre 3D-modeller etc. Men virkelig, det bruker-valg hvis du vil se HD-filmer og spille de mest powerhungry spill, så ja, får en dyrere dedikert bærbar, men hvis du dreier mer mot du jobb, får du en smør studere erfaring, og spare penger. Personlig mine beste alternativet ville være to. Jeg vil helst ha en bærbar PC for å arbeide / studere sammen med, og en desktop til noe annet, men da problemene penger.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kan ikke rememebr se dette innlegget før, så beklager sent svar. Jeg vil si det samme som 4D (Fordy (Ford) Ollie hovedsakelig, hvis det er nyere spillene du ønsker å spille på tegnebrettet, er det ikke kommer til å skje, tabletter er laget for tegning etc. Ja du kan få ganske gode, men de vant ikke være noe som en PC. Men så igjen, hvis du får et avansert bærbar PC, er det likevel ikke vil være det samme som en stasjonær. Personlig hva jeg planlegger å gjøre (forhåpentligvis starter Uni i et års tid) er få en god PC kjøpt (rundt desember ish når nye CPU-er kommer ut) da få en billig (ish) tabletter for å arbeide på, som jeg også håper gjør en teknisk kurs.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er du fortsatt i jakten på en tablett? Hvis så hva med her? http://tinyurl.com/3mq78n
| |||
| |||
| Sitat:
Takk de som har svart. Ikke spiller ny (post 2007) spill, har jeg et monster på skrivebordet for den, men bare kjører eldre spill som jeg liker å bruke mens unna de lange timene mellom finne noe nyttig å gjøre. [EDIT] Det er derfor jeg unngå tinyurls: P |
|
| |||
| |||
| På et mer nyttig notat, og jeg forventer at jeg får skutt ned for dette, men har du vurdert en mac? Jeg fikk en i statene og jeg elsker min! Veldig rask og god for å gjøre masse tegning / DAK arbeid. Og med det verktøyet som kommer med en mac som heter bootcamp, kan du installere XP på en helt separat partisjon som du kan starte opp som, og når du trenger hvis du ønsker å spille spill. Hvis du vil bruke bootcamp du trenger din egen versjon av XP skjønt. Jeg også at min mac kjører XP bedre enn meg vinduer laptop på noen måter! (Selv om bærbar PC er svært gamle, mens MacBook ikke er). |
|
| |||
| |||
| Jeg har faktisk vurdert en mac, mot alle instinkter og bedre vitende. Saken er, jeg vet hvordan du får XP og Vista kjører akkurat som jeg vil, glatt som kan ... mesteparten av tiden, og jeg ty til Kubuntu når alt annet går wahoonie formet. Jeg har ikke tid for øyeblikket til å lære hvordan du får et helt nytt OS dans til låten min, og jeg vil sannsynligvis ikke ha sagt tid for en god stund. Som det står, noe som gjør flyttingen til frittstående vista vil være skummelt nok, jeg pleide å bytte operativsystemer på virtuelle maskiner for å rette feil. |
|
| |||
| |||
| Fairy snus men jeg ville stil svært reommend en mac. Batteriet er langt bedre enn windows laptop jeg har sett før - jeg kan få ca 5 timer ut av meg. De har også gjenoppta fra standby MYE raskere. |
|
| |||
| |||
| Men fra det jeg har sett det finnes ikke noe Mac-tabletter, kan jeg være galt, men bare fra hva jeg kan huske. Og når du ikke spiller noen spill fra etter 07, en standard laptop / rimelig god tablett bør gjøre det bra. de vil ikke spille så vel som en topp slutten skrivebordet, men ingenting vil, det er derfor folk fortsatt bruke stasjonære maskiner. |
|
| |||
| |||
| Jeg Hibernate, ingen standbyeffekt sløse for meg:) Og jeg har en kul liten app på denne bærbar PC som betraktelig øker batterilevetiden. Kan 'port den til en annen laptop med letthet og litt fiksing og triksing. Denne bærbare datamaskinen er 4 år, og jeg fremdeles bli ca 4 timer ut av batteriet når jeg bare surfer «nett. |