![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Thingie tror jeg ikke, der er mac-tabletter, men til prisen for en tablet jeg personligt mener, at en mac er bedre værdi for pengene, hvis det er at være en tablet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmm, måske, men jeg var under det indtryk, var det nødvendigt at være en tablet medmindre det betød spil kan ikke afspilles på det?
| |||
| |||
| Stort set ikke være en tablet. Jeg har brug for mobilitet, og jeg har brug for manipulation. [EDIT] Ja, thingie. Spil, er stort set irrelevant. De spil, jeg overvejer at spille kunne concievably afspilles på en Iphone ... |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Lo så hårdt! Thankyou !!!!! rofl .......
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jeg vil sige "simple ting du simpelt sind«, havde jeg ikke lo mig selv. Self-afskrivninger er ikke godt, jeg fortalte. |
|
| |||
| |||
| Jeg er nødt til at enes også, det var værd lidt klukle |
|
| |||
| |||
| "Jeg er her hele ugen" osv. osv. |
|
| |||
| |||
|
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| 4D, det var som svar på det man siger, hvordan de troede, at vittighed var morsomt. Det er en velkendt sætning, hvis nogen siger noget sjovt (eller så unfunny det er sjovt). |
|
| |||
| |||
| Oh .. aldrig hørt før .. .. men nu er jeg altid siger det til mig selv jeg holde tænker jeg faktisk har .. .. Im at fare vild i min egen deja-vous .. .. Deja-vous af Deja-vous .. .. Deja-vous af Deja-vous af Deja-vous .. mv.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Toshiba M400 tablet vil ikke anerkende pen pres | metalface | Laptops, Mobiles & PDA'er | 0 | 22. maj 2009 17:23 |
| Tablet PC vs traditionelle Notesbog | caggles | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 28 februar 2008 10:33 |
| Vil skrive tablet desigend for XP arbejde på en Mac | tjpearson | General Hardware Chat | 1 | 2 januar 2008 19:20 |
| Tablet! | coleshill | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 24 november 2007 06:15 |
| Thread Tools | |
| |