![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Thingie En usko, on mac tablettia, mutta hinta on tabletti olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, mac on parempi rahalle, ellei siinä on tabletti.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmm, ehkä, mutta olin siinä käsityksessä, sitä on tabletti, ellei se tarkoitti pelejä ei voi toistaa sen?
| |||
| |||
| Aika paljon on oltava tabletti. Tarvitsen liikkuvuutta, eikä minun tarvitse manipuloinnille. [EDIT] Kyllä, thingie. Pelit ovat laajalti merkitystä. Pelit Olen harkitsee pelaaminen voisi concievably pelataan joka iphone ... |
|
| |||
| |||
| Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() Nauratti niin kovasti! Kiitos !!!!! rofl .......
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| I'd sanoa "yksinkertaisista asioista ota yksinkertainen mielissä", oli minun ei nauranut itselleni. Self-paheksuminen ei ole hyvä, olen kertonut. |
|
| |||
| |||
| Olen samaa mieltä myös sen arvo oli hieman hykerrellä |
|
| |||
| |||
| "Olen täällä koko viikon" jne. jne. |
|
| |||
| |||
|
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| 4D, se oli vastaus ihmiset sanovat, miten ne katsoivat vitsi oli hauska. Se on tunnettu lause, jos joku sanoo jotain hauskaa (tai niin unfunny se on hauskaa). |
|
| |||
| |||
| Voi .. koskaan kuullut, että ennen .. .. mutta nyt minun pitää sanoa, että minä olen pitää ajattelua olen oikeastaan on .. .. Im saada menetetty omassa deja-vous .. .. Deja-vous on Deja-vous .. .. Deja-vous on Deja-vous on Deja-vous .. jne..
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Toshiba M400 tabletti ei tunnusta kynä paine | metalface | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 0 | 22. toukokuuta 2009 17:23 |
| Tablet PC vs perinteinen Notebook | caggles | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 28th Feb 2008 10:33 |
| Voiko kirjallisesti tabletti desigend varten XP työtä Mac | tjpearson | Rautatavaran Chat | 1 | 2. Jan 2008 19:20 |
| Tabletti! | coleshill | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 24. marraskuu 2007 06:15 |
| Thread Tools | |
| |