![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Thingie, ik geloof niet dat er mac tabletten, maar voor de prijs van een tablet Persoonlijk denk ik dat een mac is meer waar voor hun geld, tenzij het moet een tablet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmm, misschien, maar ik was onder de indruk te wekken dat nodig is om een tablet, tenzij het bedoeld games kunnen niet worden afgespeeld op het?
| |||
| |||
| Pretty much does moeten een tablet. Ik moet de mobiliteit, en ik moet de manipulatie. [EDIT] Ja, thingie. Games zijn grotendeels irrelevant. De games I'm overweegt spelen concievably kunnen worden afgespeeld op een iPhone ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Lachte zo hard! Thankyou !!!!! rofl .......
|
| |||
| |||
| Ik zou zeggen 'eenvoudige dingen kunt u eenvoudig geesten', had ik niet lachte mezelf. Self-afkeuring is niet goed, ik ben verteld. |
|
| |||
| |||
| Ik moet ook eens, het was de moeite waard een beetje lachen |
|
| |||
| |||
| "Ik ben hier de hele week" enz. enz. |
|
| |||
| |||
|
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| 4D, werd in reactie op de mensen te zeggen hoe zij dacht dat de grap was grappig. Het is een bekende zin als iemand zegt iets grappig (of zo unfunny it's funny). |
|
| |||
| |||
| Oh .. nog nooit gehoord dat vóór .. .. maar nu ik blijf zeggen dat het bij mezelf ik denk Ik heb eigenlijk .. .. Im te verdwalen in mijn eigen dejà-vous .. .. Deja-vous van de Deja-vous .. .. Deja-vous van de Deja-vous van de Deja-vous .. enz..
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Toshiba M400-tablet niet zal erkennen pen druk | metalface | Laptops, Mobiles & PDA's | 0 | 22 mei 2009 17:23 |
| Tablet PC vs traditionele persbericht | caggles | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 28 feb 2008 10:33 |
| Zal schriftelijk tablet desigend voor XP werken op een Mac | tjpearson | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 2 januari 2008 19:20 |
| Tablet! | coleshill | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 24 nov 2007 06:15 |
| Thread Tools | |
| |