![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Thingie, jeg tror ikke det er mac tablettene, men for prisen av en tablett jeg personlig synes en mac er bedre verdi for pengene, med mindre det er å være en tablett.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hmm, kanskje, men jeg var under inntrykk av det som trengs for å være en tablett mindre det betydde spill kan ikke spilles på den?
|
|||
|
|||
|
Ganske mye koster å være en tablett. Jeg trenger mobilitet, og jeg trenger manipulering.
[Edit] Ja, thingie. Spillene er bredt irrelevant. Spillene Jeg vurderer å spille kunne concievably bli spilt på en Iphone ... |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Sitat:
![]() ![]() ![]() ![]() Lo så hardt! Takk !!!!! rofl .......
|
|
|||
|
|||
|
Jeg vil si enkle ting kan du enkelt sinn ", hadde jeg ikke lo meg selv.
Self-deprecation er ikke bra, jeg fortalt. |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg må samtykker også, det var verdt litt klukkle
|
|
|
|||
|
|||
|
"Jeg er her hele uken" etc. etc.
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
4D, var det som svar på folk si hva de tenkte spøk var morsomt.
Det er en velkjent frase hvis noen sier noe morsomt (eller så unfunny det er morsomt). |
|
|
|||
|
|||
|
Åh .. aldri hørt det før ..
.. men nå jeg si det til meg jeg tenker jeg faktisk har .. .. Im får tapt i min egen Deja-vous .. .. Deja-vous av Deja-vous .. .. Deja-vous av Deja-vous av Deja-vous .. etc..