![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Thingie tror jag inte det finns mac tabletter, men till priset av en tablett jag personligen tror att en mac är bättre valuta för pengarna om det inte måste vara en tablett.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmm, kanske, men jag hade intrycket att det som behövs för att vara en tablett om det inte innebar spel kan inte spelas på den?
| |||
| |||
| Ganska mycket har som en tablett. Jag behöver rörlighet, och jag behöver manipulation. [EDIT] Ja, thingie. Spel är i stort sett irrelevant. Spelen jag funderar på att spela kunde concievably spelas på en Iphone ... |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Skrattade så hårt! Tack !!!!! rofl .......
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jag skulle säga "enkla saker du enkla sinnen", hade jag inte skrattade mig själv. Självutlösare avskrivningar är inte bra, jag sa. |
|
| |||
| |||
| Jag måste hålla också, det var värt lite skrocka |
|
| |||
| |||
| "Jag är här hela veckan" etc. etc. |
|
| |||
| |||
|
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| 4D, var det som svar på folk som säger hur de tyckte att skämtet var roligt. Det är en välkänd fras om någon säger något roligt (eller så unfunny det är roligt). |
|
| |||
| |||
| Åh .. aldrig hört det innan .. .. men jag säger det till mig själv jag tänker jag faktiskt ha .. .. Im att gå vilse i min egen Deja-vous .. .. Deja-vous i Deja-vous .. .. Deja-vous i Deja-vous i Deja-vous .. osv.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Toshiba M400 tabletten kommer inte att erkänna penna trycket | metalface | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 0 | 22 maj 2009 17:23 |
| Tablet PC vs traditionella Debatt | caggles | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 5 | 28 februari 2008 10:33 |
| Kommer skriva tablett desigend för XP fungerar på en Mac | tjpearson | General Hardware Chat | 1 | 2 januari 2008 19:20 |
| Tablett! | coleshill | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 5 | 24 november 2007 06:15 |
| Thread Tools | |
| |