![]() |
|
| |||
| |||
| Snel! Iemand hit van de uit-knop, hij is vast in een oneindige lus! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Of trek de stroomkabel uit, Woot minder punten concurrentie
| |||
| |||
| Oef!. Oef! Ik zeggen, op uw kabel-trekken shenanigans! Wedden dat het de eerste keer dat je hebt gehoord / gezien dat woord vandaag. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Shenanigans, kabel trekken, of Oef!? wat je het over .. je hebt gelijk!
|
| |||
| |||
| Yep, het is |
|
| |||
| |||
| Ok, heres een uitdaging, ieder van ons moet naar een van deze drie woorden in elke post die we maken vanavond ![]() Pfft .. Is het nog mogelijk? We zullen leiden tot een recht shenanigans ..
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| U heeft niet gezegd een van hen! Pfffffffft! Je maakt me gek! U silly kabel trekken, computer-probleemoplossend shenanigan u! (u misschien heeft gemerkt in andere posten tot nu toe heb ik eigenlijk gedaan everyone'll denk dat ik gek ben .. daadwerkelijk I didnt do it in het Word Game draad .. dat zou niet echt werken ..)
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Pfft u lier, ik gebruikte het in de offerte |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oef! Ik ben veel te volwassen om te spelen dit spel.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Toshiba M400-tablet niet zal erkennen pen druk | metalface | Laptops, Mobiles & PDA's | 0 | 22 mei 2009 17:23 |
| Tablet PC vs traditionele persbericht | caggles | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 28 feb 2008 10:33 |
| Zal schriftelijk tablet desigend voor XP werken op een Mac | tjpearson | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 2 januari 2008 19:20 |
| Tablet! | coleshill | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 24 nov 2007 06:15 |
| Thread Tools | |
| |