![]() |
|
| |||
| |||
| Raskt! Noen hit strømknappen er han fast i en uendelig loop! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller bare trekke strømledningen ut Woot mindre punkter konkurranse
| |||
| |||
| Pffft. Pffft jeg si, til kabel-trekke shenanigans! Innsats som er den første gangen du har hørt / sett at ordet i dag. |
|
| |||
| |||
| Shenanigans, kabel-trekking eller Pffft? hvilken som du snakker om .. du har rett!
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jepp, det er |
|
| |||
| |||
| Ok, heres en utfordring alle av oss har for å få en av disse tre ord i hvert innlegg vi gjøre i kveld ![]() Pfft .. Er det enda mulig? Vi vil føre en rett shenanigans ..
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Du gjorde ikke si noen av dem! Pfffffffft! Du gjør meg gal! Du dum kabel-trekking, computer-problemløsning shenanigan deg! (du har kanskje lagt merke til i andre innlegg så langt har jeg faktisk gjort det everyone'll tror jeg er gal .. faktisk jeg gjorde ikke gjøre det i Word Game tråd .. som egentlig ikke fungerer ..)
|
| |||
| |||
| pfft du Lier, jeg brukte den i Sitat |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pffft jeg er altfor moden for å spille dette spillet.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Toshiba M400 Tablet vil ikke anerkjenne pennen press | metalface | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 22 mai 2009 17:23 |
| Tablet PC vs tradisjonell Notatbok | caggles | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 28 februar 2008 10:33 |
| Vil skrive tablett desigend for XP fungerer på Mac | tjpearson | General Hardware Chat | 1 | 2 januar 2008 19:20 |
| Tablett! | coleshill | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 24 nov 2007 06:15 |
| Thread Tools | |
| |