![]() |
|
| |||
| |||
| Fort! Någon som drabbats strömbrytaren, han har fastnat i en oändlig loop! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller bara dra ur strömkabeln ur, woot mindre punkter konkurrens
| |||
| |||
| Pffft. Pffft jag säga att din kabel-dra spektakel! Satsa på att är det första gången du har hört / sett att ordet dag. |
|
| |||
| |||
| Spektakel, kabel-pulling, eller Pffft? vilket som du pratade om .. du har rätt!
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Japp, det är |
|
| |||
| |||
| Ok, Heres en utmaning vi alla måste få en av dessa tre ord i varje inlägg vi gör i kväll ![]() Pfft .. Är det ens möjligt? Vi kommer att orsaka en rätt spektakel ..
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Du sa inte att någon av dem! Pfffffffft! Du gör mig galen! Du dum kabel-dra, datorrelaterad problemlösning RACKARTYG du! (du kanske har märkt på andra tjänster, så långt har jag faktiskt gjort det everyone'll tror jag är galen .. faktiskt jag gjorde inte det i Word Game tråden .. som egentligen inte fungerar ..)
|
| |||
| |||
| pfft du Lier, jag använde det i citatet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pffft Jag är alldeles för mogen för att spela detta spel.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Toshiba M400 tabletten kommer inte att erkänna penna trycket | metalface | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 0 | 22 maj 2009 17:23 |
| Tablet PC vs traditionella Debatt | caggles | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 5 | 28 februari 2008 10:33 |
| Kommer skriva tablett desigend för XP fungerar på en Mac | tjpearson | General Hardware Chat | 1 | 2 januari 2008 19:20 |
| Tablett! | coleshill | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 5 | 24 november 2007 06:15 |
| Thread Tools | |
| |