![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har Dell 1520 med en Intel Celeron M 540@1.86 GHZ, af en eller anden grund det overophedning som gale, når jeg er på spil. Det er nået til 75 grader før, er det sikkert for en bærbar? Den Tj er 100 grader, så jeg gætte sig til sikkert at være under 100 grader? blæseren ikke automatisk tænder ved 75 grader? Jeg er nødt til at bruge fan kontrol at gøre det tænder. Please kan du hjælpe mig? BTW min laptop er på Windows XP (den kom med vista og jeg gætte det blev gjort til vista men det kører rigtig langsomt på Vista) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På bunden af den bærbare computer skal være et flytbart panel.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som der er nogle blokeret ventilationskanaler på den bærbare computer til mig. Sørg for, at der er NOO støv og skidt at blokere for noget, og som Dave siger, have et kig på CPU køleprofil.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Også, hvis du kan komme ind i BIOS, skal du kontrollere auto blæserhastighed indstillingerne, skal du kontrollere det ikke er deaktiveret.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg håber også, du mener Fahrenheit når du sige om din temps
| |||
| |||
| Jeg tror ikke, Dell laptops at have Autofan indstillinger - kan det være forkert, men på de få, vi har derhjemme de ikke - selv om de er temmelig gammel. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, de nye gør det, eller i det mindste har de en temperatur, hvor de er beregnet til at tænde. |
|
| |||
| |||
| dets ingen bekymrer længere: D Jeg sorteret det ud xD det var grafik goin til 75 grader ikke CPU, pyha! CPU'en forblev 38 ish grader på spil! thx for dit svar |
|
| |||
| |||
| Ah, det giver mening, grafik gør få unaturligt varmt |
|
| |||
| |||
| lol Yea, srry for mit sene svar, jeg CBA kontrollere mine emails indtil i går aftes. Jeg har ændret tilbage til min pc lol, laptop doesnt passer mig, de cant do alvorlig spil: P |