![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen Dell 1520, jossa on Intel Celeron M 540@1.86 GHz, jostain syystä se ylikuumenemisen kuin hullu, kun olen pelejä. Se oli 75 astetta ennen, on se, että turvallinen läppäriin? The Tj on 100 astetta, joten kai sen turvallista olla 100 astetta? tuuletin ei automaticly päälle 75 astetta? i on käytettävä tuuletin valvontaa, jotta se päälle. Ole hyvä ja voit auttaa minua? BTW kannettavassa tietokoneessa on Windows XP (se tuli näköala ja i arvata se tehtiin näköala, mutta se on todella hidasta ja Vista) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pohjassa kannettava olisi irrotettava paneeli.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa joitakin estetty tuuletusaukkojen on kannettava minulle. Varmista, että Nõo pöly ja lika estää mitään ja Dave sanoo, on tarkasteltava suorittimen jäähdytyselementti.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lisäksi, jos voit päästä BIOS, tarkista auto tuulettimen nopeuden asetukset, tarkista, se ei ole poistettu käytöstä.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Toivon myös, sinä tarkoitat Fahrenheit kun sanoa temps
| |||
| |||
| En usko, että dell läppäreissä on Autofan asetukset - saatan olla väärässä, mutta harvoista olemme kotona ne eivät - vaikka ne ovat melko vanhoja. |
|
| |||
| |||
| Uskon, että uusia tehdä, tai ainakin ne on lämpötila, jossa ne on tarkoitus kytkeä päälle. |
|
| |||
| |||
| sen ei hätää enää: D i LAJITTELE sitä xD se oli grafiikka menossa 75 astetta ei CPU, huh huh suoritintehon pysyi 38 ish astetta on pelaamista! thx for your vastaukset |
|
| |||
| |||
| Ah, että on järkevää, grafiikka ei saada luonnottoman kuuma |
|
| |||
| |||
| lol jaa, srry, että olen myöhässä vastaus, i CBA tarkkailun my emails vasta viime yönä. Olen muuttanut takaisin minun PC lol, kannettava tietokone doesnt tyydytä minua, he cant do vakavaa pelaamista: P |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Celeron E1200 joka 1400/1500 | cragtom | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 17. toukokuuta 2009 21:40 |
| Kuinka vaarallista se overclock minun Celeron D | Masoud S | CPUs, Emolevyt & RAM | 9 | 23. helmikuu 2009 06:06 |
| Asus P5Q Pro Intel E8400 ylikuumenemisella Please help | krazor | CPUs, Emolevyt & RAM | 9 | 10. lokakuu 2008 04:21 |
| Hidas tietokone, Celeron syyllinen? | Spencer2004 | Rautatavaran Chat | 7 | 5th Aug 2008 15:31 |
| Thread Tools | |
| |