![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb Dell 1520 met een Intel Celeron M 540@1.86 GHZ, om welke reden zij oververhitting zoals boos als ik ben op spelletjes. Het kwam tot 75 graden voor, is dat veilig is voor een laptop? De Tj is 100 graden, dus ik denk dat het veilig is om te worden dan 100 graden? de ventilator niet automatisch inschakelen bij 75 graden? Ik heb te gebruiken ventilator controle om het weer op. Kunt u mij helpen? Btw mijn laptop op windows xp (hij kwam met vista en ik denk dat het is gemaakt voor Vista, maar het loopt echt traag op Vista) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aan de onderkant van de laptop moet een afneembaar paneel.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als er enkele geblokkeerd ventilatieopeningen op de laptop bij me. Zorg dat er noo stof en vuil blokkeert alles en als Dave zegt, kijk eens naar de CPU koellichaam.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ook al krijg je in de BIOS, controleert u de automatische ventilatorsnelheid instellingen, kijk het is niet uitgeschakeld.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik hoop ook Fahrenheit je bedoelt als je zegt over je temps
| |||
| |||
| Ik geloof niet dat de Dell laptops te hebben Autofan instellingen - kan verkeerd zijn, maar op de weinige hebben we thuis ze niet - maar ze zijn heel oud. |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat de nieuwe doen, of althans ze hebben een temperatuur waar ze zijn bedoeld om te schakelen. |
|
| |||
| |||
| haar geen zorgen meer: D i gesorteerd it out xD was het de grafische goin tot 75 graden niet cpu, foei de cpu bleef 38 ish graden op gaming! thx voor uw antwoorden |
|
| |||
| |||
| Ah, dat is logisch, graphics doet krijg onnatuurlijk warm |
|
| |||
| |||
| lol yea, srry voor mijn late antwoord, ik cba controle mijn e-mails tot gisteravond. Ik heb weer lol in mijn pc, laptop doesnt pak me, ze doen anders serious gaming: P |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Celeron E1200 naar een 1400/1500 | cragtom | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 17 mei 2009 21:40 |
| Hoe gevaarlijk is het om overklokken mijn Celeron D | Masoud S | CPUs, Moederborden & RAM | 9 | 23 feb 2009 06:06 |
| Asus P5Q Pro Intel E8400 OVERVERHITTING Please help | krazor | CPUs, Moederborden & RAM | 9 | 10 okt 2008 04:21 |
| Trage computer, Celeron de schuld? | Spencer2004 | Algemeen Hardware Chat | 7 | De 5 augustus 2008 15:31 |
| Thread Tools | |
| |