mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Keyboard hjælpe please!

Reply

Thread Tools
Old 13. sep 2007, 11:08
Ny Medlem Gruppen

Default Keyboard hjælpe please!

Jeg formaterede min harddisk, og har lige geninstalleret alt tilbage på min laptop, men jeg har fået et problem med mit tastatur. Når jeg trykker Shift 2 den @ vises, og når tryk Shift + "den" symbol dukker op. Alle fik nogen ideer hvorfor, og hvordan jeg kunne ordne det?!

Thanks in advance

Tom
Old 13. sep 2007, 11:52
Redaktør Gruppen

Det er at gøre med tastaturet sprog, du har sat op, det gør det, fordi det er sat op til wok som en amerikansk tastatur, hvis du trykker på Skift og @ de "symbolet vises

At ændre dette skal du gå til Kontrolpanel / regionale og sprog valgmuligheder / sprog / detaljer
Der er vil så du sandsynligvis 2 valg af sprog USA og Storbritannien, skal du blot vælge UK og fjerne USA, men dette bør ordne det
Hope that helps:)

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 13. sep 2007, 11:57
Ny Medlem Gruppen

Tak dude din en stjerne! Tak igen!
Old 13. sep 2007, 12:01
Redaktør Gruppen

Ingen problemer mand, Thats hvad jeg her for :)............ vel noget af tiden

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Keyboard Fejl eller No Keyboard Present klare General Hardware Chat 20 27 oktober 2009 16:26
Please Hjælp - tastatur slobtech General Hardware Chat 7 1 juni 2008 01:12
Keyboard Konfiguration - Setup Logitech tastatur i Windows Computer Spec General Hardware Chat 3 16. maj 2007 06:31
Keyboard - Hvordan at rengøre tastaturet? Det glyphon General Hardware Chat 7 4 oktober 2006 15:26
Tastatur og mus - Jeg har et problem med min nye tastatur og mus ... Elite Techs General Hardware Chat 4 19. sep 2006 01:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.