![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg formaterede min harddisk, og har lige geninstalleret alt tilbage på min laptop, men jeg har fået et problem med mit tastatur. Når jeg trykker Shift 2 den @ vises, og når tryk Shift + "den" symbol dukker op. Alle fik nogen ideer hvorfor, og hvordan jeg kunne ordne det?! Thanks in advance Tom |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er at gøre med tastaturet sprog, du har sat op, det gør det, fordi det er sat op til wok som en amerikansk tastatur, hvis du trykker på Skift og @ de "symbolet vises At ændre dette skal du gå til Kontrolpanel / regionale og sprog valgmuligheder / sprog / detaljer Der er vil så du sandsynligvis 2 valg af sprog USA og Storbritannien, skal du blot vælge UK og fjerne USA, men dette bør ordne det Hope that helps:)
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Tak dude din en stjerne! Tak igen! |
|
| |||
| |||
| Ingen problemer mand, Thats hvad jeg her for :)............ vel noget af tiden
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Keyboard Fejl eller No Keyboard Present | klare | General Hardware Chat | 20 | 27 oktober 2009 16:26 |
| Please Hjælp - tastatur | slobtech | General Hardware Chat | 7 | 1 juni 2008 01:12 |
| Keyboard Konfiguration - Setup Logitech tastatur i Windows | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 16. maj 2007 06:31 |
| Keyboard - Hvordan at rengøre tastaturet? | Det glyphon | General Hardware Chat | 7 | 4 oktober 2006 15:26 |
| Tastatur og mus - Jeg har et problem med min nye tastatur og mus ... | Elite Techs | General Hardware Chat | 4 | 19. sep 2006 01:38 |
| Thread Tools | |
| |