![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| I alustettu minun kovalevylle ja juuri uudelleenasennettavien kaiken takaisin kiinni kannettavassa tietokoneessa, mutta olen saanut ongelma minun näppäimistö. Kun painat Shift +2 merkki @ näkyviin, kun painat Shift + "on"-symboli tulee käyttöön. Jokainen sai ideoita, miksi ja miten voin korjata sen? Thanks in advance Tom |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| On tekemistä näppäimistön kielen sinulla on perustettu, se tekee, koska se on perustettu wok kuin amerikkalainen näppäimistö, jos painat Shift ja @ the "-tunnus näkyy Jos haluat muuttaa tätä mene Ohjauspaneeli / alueellisten ja kielet options / kielet / details On se niin luultavasti 2 valintoja kielten Yhdysvalloissa ja Iso-Britanniassa, valitse UK ja poistaa Yhdysvalloissa, tämä pitäisi korjata sen Toivon, että auttaa:)
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Kiitos kaveri sinun tähti! kiitos taas! |
|
| |||
| |||
| Ei ongelmia mies, thats mitä olen tästä saadaksesi :)............ hyvin osan ajasta
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Näppäimistön Virhe tai ei Keyboard Present | selviytyä | Rautatavaran Chat | 20 | 27 lokakuu 2009 16:26 |
| Please Help - näppäimistö | slobtech | Rautatavaran Chat | 7 | 1st Jun 2008 01:12 |
| Näppäimistö-määritykset - Setup Logitech Keyboard Windows | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 3 | 16. toukokuuta 2007 06:31 |
| Näppäimistö - Miten puhdas näppäimistö? | että glyphon | Rautatavaran Chat | 7 | 4th Lokakuu 2006 15:26 |
| Näppäimistö ja hiiri - Minulla on ongelma, uusi näppäimistö ja hiiri ... | Elite Techs | Rautatavaran Chat | 4 | 19. Sep 2006 01:38 |
| Thread Tools | |
| |