![]() |
|
| |||
| |||
| Ik mijn harde schijf geformatteerd en zojuist opnieuw alles weer op mijn laptop, maar ik heb een probleem met mijn toetsenbord. Als ik druk op de Shift +2 @ verschijnt en wanneer druk op Shift + "het" symbool komt. Iedereen kreeg ideeën waarom en hoe ik zou kunnen repareren? Thanks in advance Tom |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is te doen met het toetsenbord taal die u hebt ingesteld, zij doet dat, omdat het is opgezet om wok als een Amerikaans toetsenbord, indien u op Shift en het @-symbool verschijnt Om dit te veranderen gaat u naar Control Panel / regionale en talen opties / talen / details Er is dus je zal waarschijnlijk 2 keuzes van talen VS en het VK, selecteer UK en verwijder de VS, dit moet oplossen Hoop dat het helpt:)
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Dank je kerel je een ster! Thanks again! |
|
| |||
| |||
| Geen probleem man, dat is wat ik hier voor :)............ ook een deel van de tijd
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Toetsenbord fout of geen toetsenbord aanwezig | omgaan | Algemeen Hardware Chat | 20 | 27 oktober 2009 16:26 |
| Please Help - toetsenbord | slobtech | Algemeen Hardware Chat | 7 | De 1 juni 2008 01:12 |
| Keyboard Configuration - Setup Logitech toetsenbord in Windows | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 3 | 16 mei 2007 06:31 |
| Toetsenbord - Hoe schoon toetsenbord? | de glyphon | Algemeen Hardware Chat | 7 | 4 okt 2006 15:26 |
| Toetsenbord en muis - Ik heb een probleem met mijn nieuwe muis en toetsenbord ... | Elite Techs | Algemeen Hardware Chat | 4 | 19e Sep 2006 01:38 |
| Thread Tools | |
| |